Humor om te lachen...

Deze was perfect geweest in Feminisme. Nogmaals een beroep om de juiste memes in de juiste topics te plaatsen

Mike
Sorry, ik kon zo snel geen betere plek vinden, feminisme had inderdaad prima gepast.

Ik dacht er eigenijk over speciaal een SHTF topic te starten:)

Lekker preppen etc
 
Instant Karma voor Dhr. Ho Lee Fuk
 
Was ook weer beter geweest bij Feminisme. Aub de juiste topics gebruiken.

Mike
Niet helemaal denk ik, had een onderwerp rothuwelijken of vervelende vrouwen voor moeten wezen. Ik kan er niet echt feminisme uit halen.
Vervelende vrouwen zijn toch niet automatisch feminist?
 
Ik heb nooit durven vragen wat erin zit (darmen, ingewanden, hersenen, ogen, varkensoren, vermalen botten,...?) en al jaren niet gegeten maar echt nog nooit gedacht aan vitamines onder de schil... 🤣
 
Ik heb nooit durven vragen wat erin zit (darmen, ingewanden, hersenen, ogen, varkensoren, vermalen botten,...?) en al jaren niet gegeten maar echt nog nooit gedacht aan vitamines onder de schil... 🤣
Ik heb net even voor je gekeken er zit een hoop afval in daarboven op e nummers hieronder de vitamine lijst...

Vit a 0%
Vit B alle varianten 0%
Vit C 0%
Eigenlijk is een blik honden voer beter van samenstelling 🤣🤣🤣🤣🤣
Dus in feite is de frikandel ongeschikt voor menselijke consumptie 🤣🤣🤣🤣 zelfs een hond mag het niet eten
 
Ik ga snel ff een blik 🐶voer halen als het goedkoper is dan blik mexicaanse vlees-bonen schotel. Ben straks ook al aan de hondenmedicijnen dus blik dog-chow maakt dan ook niet meer uit. Wie weet blokkeren ze de voedseltoevoer voor mensen .. haha... en supermarktvak hondenvoer nog vol.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga snel ff een blik 🐶voer halen als het goedkoper is dan blik mexicaanse vlees-bonen schotel. Ben straks ook al aan de hondenmedicijnen dus blik dog-chow maakt dan ook niet meer uit. Wie weet blokkeren ze de voedseltoevoer voor mensen .. haha... en supermarktvak hondenvoer nog vol.
Wel oppassen dat je niet achter je staart Aan gaat rennen, of van de bank rolt als je het ba**en probeert schoon te likken 🤣🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.893
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan