Humor om te lachen...

Televisieproducent John de Mol wil kijkcijferkanon BOOS naar 58 andere landen brengen. Dat liet hij zojuist weten voor de camera. De nieuwste BOOS-aflevering van Tim Hofman, waarin de misstanden bij The voice of Holland worden aangekaart, is vandaag na twee uur al meer dan 5 miljoen keer bekeken en verbrak daarmee verschillende Nederlandse records op Youtube.

 
Kreeg vanavond telefoontje voor een consumentenonderzoek. Ik nog gezegd dat ik in het bel-me-niet register stond (blijkt opgeheven te zijn, en geld niet voor enquetes, grrr). Afmelden daarvoor kan op: www.onderzoekfilter.nl.

Anyway, ze wilde me graag wat vragen stellen. Ik zei, dat kan, mijn tarief is 150 euro per uur, met afname van minimaal 1 uur. Betaling vooraf. Hoeveel tijd wilt u mij daarover spreken?
Toen werd er direct opgehangen. 🤣
 
Kreeg vanavond telefoontje voor een consumentenonderzoek. Ik nog gezegd dat ik in het bel-me-niet register stond (blijkt opgeheven te zijn, en geld niet voor enquetes, grrr). Afmelden daarvoor kan op: www.onderzoekfilter.nl.

Anyway, ze wilde me graag wat vragen stellen. Ik zei, dat kan, mijn tarief is 150 euro per uur, met afname van minimaal 1 uur. Betaling vooraf. Hoeveel tijd wilt u mij daarover spreken?
Toen werd er direct opgehangen. 🤣
Ik heb ooit zo'n verkoper werkelijk alles laten uitleggen van zijn producten, ook nog technische vragen gesteld die hij moest navragen....
Na ruim een uur gezegd, ik ben niet gediend van jullie telefoontjes met onzin verkopen
Nooit meer gebeld
 
Ik heb ooit zo'n verkoper werkelijk alles laten uitleggen van zijn producten, ook nog technische vragen gesteld die hij moest navragen....
Na ruim een uur gezegd, ik ben niet gediend van jullie telefoontjes met onzin verkopen
Nooit meer gebeld
Geval 1:
Iemand probeerde mij wat te verkopen waardoor ik later heul veul geld zou hebben hebben. Ik vraag: Heb jij het zelf ook? Zei ze Nee. Waarop ik zei "Val mij dan ook niet lastig :)"

Geval 2:
Iemand vroeg over energie. Waarop ik zei:"Ik zal even mij vrouw roepen" Telefoon er naast gelegd en na een uur erop gegooid

Geval 3:
Iemand belde op met de vraag "stoor ik" waarop ik zei "ja maar ja maar mijn vrouw is net overleden, ik wacht op de uitvaartbegeleider...."toen was het ook stil

Kortom, je zoekt je amusement waar je het kan vinden :)
 
Geval 1:
Iemand probeerde mij wat te verkopen waardoor ik later heul veul geld zou hebben hebben. Ik vraag: Heb jij het zelf ook? Zei ze Nee. Waarop ik zei "Val mij dan ook niet lastig :)"

Geval 2:
Iemand vroeg over energie. Waarop ik zei:"Ik zal even mij vrouw roepen" Telefoon er naast gelegd en na een uur erop gegooid

Geval 3:
Iemand belde op met de vraag "stoor ik" waarop ik zei "ja maar ja maar mijn vrouw is net overleden, ik wacht op de uitvaartbegeleider...."toen was het ook stil

Kortom, je zoekt je amusement waar je het kan vinden :)
Op telefoon bij computer helaas geen nummerherkenning op vaste lijn
Telefoon drie-vier over laten gaan, stopt ie? Was marketing
Opnemen met 'Hallo', effe laten praten en dan nog een paar keer 'Hallo', werkt altijd
Opnemen, effe laten praten en antwoorden met 'WAMOEI ?', 'WAZEGGI ? ', 'WA ?'
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.682
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan