hormoonverstorende stoffen

duimpje

New member
ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus dan maar hier.

ik vond het zeer interessant en ben er ook wel van verschoten,jullie misschien minder maar ik ben pas beginnende met mijn zoektocht en er gaan heel wat deuren open.
tjonge wat een zooitje die overheid.dat wist ik dan weer wel,maar het gaat wel erg ver over de hoofden van alle mensen.
ik word er een beetje misselijk van na het kijken van dit filmpje.

http://www.npo.nl/zembla/10-06-2015/VARA_101374315
 
Goeie! Deze ga ik zeker kijken.
Zeer interessant onderwerp waar ik nog meer over wil weten.
 
Ik heb ontdekt dat Zembla heel wat goede thema's heeft. Ik ga vanaf nu elke week kijken of het voor mij interessant is.
 
Ja Zembla heeft goede reportages. Hebben jullie die van 27 mei gezien? Topsporters in de melkindustrie. Echt mijn mond viel open, die boer was echt harteloos naar zijn koeien brrrr kreeg er de rillingen van!
 
Dan heb jij wat anders gezien als ik Sampjes. Er is trouwens heel veel geknipt in die beelden. Dus ja Zembla heeft goede reportages en ja ze kleuren het ook in op hun manier.
 
Welk programma doet dat niet Naief? Ook kassa kleurt het vaak (zo ook bijv. de uitzending mbt zorgverzekeraars).

Ik heb de uitzending van 10 juni van Zembla ook gezien, erg boeiend maar tegelijk ook verontrustend. Dat de Europese Commissie zich zo makkelijk laat beïnvloeden door deze malafide bedrijven is zorgwekkend!
 
"Topsporters in de melkindustrie": Over hormoonverstoorders gesproken..

In Zembla van komende week (17 juni) komt er als ik het goed begrepen heb een vervolg op de aflevering over de melkindustrie en dan komt Rauw Power in de uitzending.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan