Hongarije

Ga je daar echt wonen @David Johannes? Wat spannend en idd hopen dat het een beetje meevalt met die dansende pias!
Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.

Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
Als het niet gaat hier, gaat het niet @David Johannes en wie weet wat het jou en de jouwen brengt.
Moedige keuze van jou.
Heel veel succes in Hongarije!

Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?

Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?
Ja helemaal alleen. Heerlijk verlang nu al naar de rust. Gaat niet meer hier in de randstad en dat alles moet leventje. Het roer moet drastisch om. En moet dan toch voor mezelf kiezen. Hoe lastig dat ook is.
Ja gekocht idd. Hier in NL koop je een auto uit 2010 waar ik daar een huis van kan kopen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.688
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan