edwin
Well-known member
Het lijkt er op dat we dezelfde wisseltruc zien als destijds met Poetin en Medvedev.
Mike
5D chess van Orban?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt er op dat we dezelfde wisseltruc zien als destijds met Poetin en Medvedev.
Mike
Ga je daar echt wonen @David Johannes? Wat spannend en idd hopen dat het een beetje meevalt met die dansende pias!Hopen dat het nog leuk wordt om te wonen want eind dit jaar vertrek ik uit Nederland en ga mij in Hongarije vestigen.
Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.Ga je daar echt wonen @David Johannes? Wat spannend en idd hopen dat het een beetje meevalt met die dansende pias!
Als het niet gaat hier, gaat het niet @David Johannes en wie weet wat het jou en de jouwen brengt.Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
Ja helemaal alleen. Heerlijk verlang nu al naar de rust. Gaat niet meer hier in de randstad en dat alles moet leventje. Het roer moet drastisch om. En moet dan toch voor mezelf kiezen. Hoe lastig dat ook is.Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?