Hongarije

Naar aanleiding van video Willem Engel .... over Victor Orban. Ik ben vooralsnog voorstander van land / beleid. Orban doet goede dingen (gendergeneuzel, paspoort = alleen M of V, grenshek tegen kansenparels en raketgeleerden, anti-EU, etc.).

Maar .... ik ga steeds meer geloven dat Orban een wolf in schaapskleding is.

# Soros (en zijn universiteit) het land uitgedonderd, maar China binnen gehaald. Hongaarse belastingbetaler betaalt om de Chinse CCP infiltranten binnen te laten in een peperdure universiteit.

# Orban heeft 2 Chinese banken toegelaten in het land: ik vermoed dat deze alle landbouwgronden gaan opkopen, alle natuurlijke grondstoffen gaan kopen... Hongarije wordt dan net als andere landen geplunderd en omgevormd van binnenuit. Fidesz wordt CCP-hun?

# Huawei mag hier nog steeds aan de gang / De 5G torens schieten als paddenstoelen uit de grond.

# Dagje chemtrailen = betaalt DeepState voor regen .. en ja hoor .. regen.

# Nu ongeveer 60% gevaccineerd, maar officiele dagelijkse meldingen kan ik niet meer vinden
Kinderen 12-15 zijn nu aan de beurt. Ze gebruiken hier alle 4 bekende doodsvloeistoffen + Russiche Sputnik + Chinese Sinopharm. Deze link is 3-4 weken oud (55,59% gevaccineerd .. ik denk 18+ maar kan nu 12+ zijn):

15+ is ongeveer 85% snel geschat 12+ = +5% (july 2020 9,7 miljoen inwoners, zeg 10 miljoen)
Van de age group 12+ (grofweg 90%=9miljoen) heeft 55% zombiespuitje gehad / kunnen hebben (dan ongeveer 50% van hele bevolking).

# 3e booster prik in aantocht, vrijwillig maar zonder vaxx-pas geen toegang tot bepaalde faciliteiten zoals Grand Prix, evenementen. Supermarkt kan... nog.

# Vaccinatie moet verplicht worden voor sommige beroepen

# Verkoopt 200.000 vaccins aan Portugal. Geeft vaccins gratis aan enkele omliggende landen.

# Gaat een fabriek bouwen voor vaccinproductie in Debrecen (China??? Russia? beide??)

# Steeds meer bilaterale verdragen: gevaccineerden mogen probleemloos het land in.
Aha .. Maroccanen mogen er alvast in.

# Dagje Grand Prix? Alleen met vaccinatiebewijs?

# Ga in Hongarije maar niet naar het ziekenhuis ... maar dat zal overal in de wereld zo zijn

# New World One Religion?

Ik krijg ssteeds vaker het gevoel dat hij/zij de bevolking op een hele achterbakse manier aan het verraden zijn. Het is geen kont anders hier dan elders in de wereld met (tijdelijk) enkele voordelen (lage lasten, goedkoope huizen, geen shariawijken). De DeepState gebruikt in Hongarije gewoon een andere strategie met 95% slapende zombies die zonder mokken, doodgeslagen door vroegere Russische communisme (en zijnde een taaleiland) alles accepteren van deze vermeend eveneens DeepState agent Orban (incl. zijn gehele regering). De Hongaarse bevolking wordt geruisloos ingelijfd in het transhumanisme, mooi verpakt in (weliswaar verwezenlijkte) propaganda: anti-EU, anti-immigratie, pro-Chistenen.
Voor goedkoper wonen en eigen moestuin kan je goed terecht, maar voor de rest ... hangt het met mijn verkenning nu op 50% (waarbij 100% netzo corrupt als de rest betekent) ... wolven in andersoortige schaapskleren.
 

Ja Doortje op Twatter. Je schrijft precies 1 week nadat de grenzen weer open zijn en de masker weg mochten van de dictatuur en de 1,5 meter maatschappij eventjes uitgeschakeld is. Ik was voor die tijd hier ook eens, toen de toegang mij geweigerd werd bij pleurisfascisten van LIDL (nou ja overal dus, alleen Tesco deed aardig). In grote steden moesten ze BUITEN op straat een masker dragen! De gevangenis is ook hier even open. Vorige week mocht je het land niet in Doortje als toerist! Inderdaad nu geen gezeik met maskers, maar wel vaccinatiepaspoort nodig om bij evenementen te mogen zijn. Haal die roze bril van je hoofd Doortje en wordt wakker! Die maskers mochten er pas af al er 5,5 miljoen gevaccineerden zouden zijn. Dat is inmiddels gehaald.

Knuffelen handen schudden doen ze hier inderdaad, omdat ze (de 55% gevaccineerden) in de droom zijn dat door 2 vaccinaties de wereld weer voor ze open gaat, ze bescherming van hun Meesters hebben. En dat is nu even het geval. Makkelijk te manipuleren deze bevolking, inclusief Doortje.

Maak je geen illusie Doortje ... najaar zal hier (en de rest vande wereld) zowel de mond weer opgesloten moeten worden achter een masker en de grens zal dan ook weer dicht gaan voor toeristen en binnen 1,5 krijg je gezeik. Zonder bekpamper toen (en vermeend straks) de winkels niet in (als dat niet opgeschaald wordt tot vaxx-pas). De boosterprik is al aangekondigd. En dat komt door de Doortjes op deze wereld... roze bril op en niets aan de hand! Kijk goed want als je nog terug naar Nederland moet .. 1 gekleurd land ertussen en zonder vaxx-pas kom je Nederland niet meer binnen vanaf 6 aug 2021 (volgens onze Roverheid)!

Ja, Doortje ... zonder tell-a-vision en landelijk in klein dorp of stad waan je je in een wereld zonder problemen en restricties. Heerlijk! Maar de wereld is groter dan jouw zichtveld en denkveld.

Niet verkeerd begrijpen: er zijn best grote voordelen hier. Rust, ruimte, betaalbaar wonen, in geen enkele grote stad tot nu toe onveilig gevoeld, kleine kinderen rennend over de kermis om 22:00 in een grote stad, gemoedelijk, gezellig, geen kansenparels uit de hele wereld, nog nauwelijks last gehad van cigany (zigeuners), X of Y in je paspoort en niets anders, kinderkoppies worden niet vernEU*t door gendercrap en meer van die Soros gedachtengoedrommel zoals van Soffie in het Veld-Onderdegrasmat en (zijn kleine zwarte snoretje ontbreekt) Herr Timmertrans.
 
Laatst bewerkt:
Dit geldt ook (2018, ondanks geen vertaling). Even duidelijk: de dommigheid die ik laat blijken is niet omdat ze ik ze allemaal dom vind. Die houding is voor iedereen die zomaar onwetend een prik laat zetten ongeacht waar je woont.
 
Dit is dan weer sterk als Orban beschuldigd wordt door mijnheer "clown" Biden een 'totalitairian thug' te zijn.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat Pa Triot hier niet meer actief is. Ik heb hem achter de schermen op niet mis te verstane wijze te kennen gegeven dat hjj niet openlijk Roli moet gaan afzeiken alleen omdat zijn pakketje niet of te laat wordt bezorgd. IVM is geen rolletje drop en aan dergelijk ongeduld en onbegrip heb ik een broertje dood. Teveel ego nog bij die gast,

Mike
 
Hongarije op weg naar de afgrond?


@Pa Triot hoe zit dit?
Lezen ze allemaal uit hetzelfde script?!

Minister Spahn: "Duitsers zullen aan het eind van de winter, gevaccineerd, hersteld of dood zijn".
Orban: "keuze tussen doodgaan met virus of het vaccin".
De Jonge: "de ongevaccineerden zullen allemaal het virus krijgen"
 
Lezen ze allemaal uit hetzelfde script?!

Minister Spahn: "Duitsers zullen aan het eind van de winter, gevaccineerd, hersteld of dood zijn".
Orban: "keuze tussen doodgaan met virus of het vaccin".
De Jonge: "de ongevaccineerden zullen allemaal het virus krijgen"
Goed opgemerkt 👍🏻
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan