Hongarije

Ga je daar echt wonen @David Johannes? Wat spannend en idd hopen dat het een beetje meevalt met die dansende pias!
Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
 
Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
Als het niet gaat hier, gaat het niet @David Johannes en wie weet wat het jou en de jouwen brengt.
Moedige keuze van jou.
Heel veel succes in Hongarije!
 
Ja ik ga daar echt wonen. Vlakbij Pecs in Baranya. Ben het helemaal zat hier. Vrouw en kinderen willen niet mee dus ga ik zelf. Het is of daarheen voor mijn rust. Of hier blijven en kapot gaan. Kan hier geen woning krijgen dus ga ik daarheen. Kijk wel wat het brengt.
Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?
 
Tjee zeg, en dan helemaal in je uppie? Heb je daar een huis gekocht?
Ja helemaal alleen. Heerlijk verlang nu al naar de rust. Gaat niet meer hier in de randstad en dat alles moet leventje. Het roer moet drastisch om. En moet dan toch voor mezelf kiezen. Hoe lastig dat ook is.
Ja gekocht idd. Hier in NL koop je een auto uit 2010 waar ik daar een huis van kan kopen.
 

Ziekenhuismedewerker in Hongarije beschuldigd van stelen en eten van ledematen​

In de Hongaarse hoofdstad Boedapest is een 30-jarige ziekenhuismedewerker opgepakt op verdenking van het illegaal verzamelen van menselijke lichaamsdelen en mogelijk kannibalisme. Bij een huiszoeking trof de politie verschillende menselijke beenderen aan, schedels, een hand, een volledig onderbeen en een reconstructie van een menselijk gezicht, vervaardigd uit menselijke huid.
Gepubliceerd:38 minuten geleden
De man, die instond voor het patiëntenvervoer van het ziekenhuis, werd op 17 juni gearresteerd nadat de Hongaarse speurders informatie hadden ontvangen dat hij menselijke resten bewaarde.
Tijdens zijn verhoor gaf de verdachte toe dat hij inderdaad lichaamsdelen verzamelde. Volgens de politie verklaarde hij dat hij zich sterk aangetrokken voelde tot menselijke lichaamsdelen. Hij zou ook hebben bekend dat hij sommige ervan had bereid en opgegeten.
De onderzoekers vonden ook nog een hart in een bokaal. Forensische experts moeten nog uitmaken of dat van een mens of een dier afkomstig is.

Verlaten begraafplaatsen​

Volgens de Hongaarse politie verkreeg de man de lichaamsdelen deels via zijn werk in het ziekenhuis. Daarnaast zou hij graven hebben geopend op verlaten begraafplaatsen in Hongarije en het buurland Slowakije.
De verdachte sprak volgens de onderzoekers openlijk met vrienden en familie over zijn fascinatie voor anatomie en pathologie. Hij zou bovendien foto's hebben gemaakt van zijn verzameling.
Alle aangetroffen lichaamsdelen worden momenteel onderzocht door forensische specialisten.
De man wordt voorlopig verdacht van "het illegaal gebruik van menselijke lichamen". De politie sluit niet uit dat bijkomende aanklachten volgen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.699
Berichten
631.574
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan