Holistische tandarts in het noorden

ArtB

New member
Hallo,

Weet er iemand een holistische tandarts in of in de buurt van Drenthe?
Op de site van NVBT kan ik er geen vinden.
Op dit forum lees ik goede verhalen over mondzorg maasdriel, alleen is dat voor mij 2,5 uur rijden. Op zich wil ik best een eind rijden voor goede mondzorg, maar als het dichter bij kan heb ik dat liever natuurlijk. Ik zoek een tandarts die ook op de hoogte is van weston price en het boek van Ramiel Nagel.
Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag, het hoeft niet per se in Drenthe te zijn want ik ben bang dat dat niet gaat lukken, maar toch het liefst niet meer dan 1 a 1,5 uur rijden.
Alvast bedankt!
 
Hoi,
Dit is echt de enige optie
Voor mij is dat ook niet te doen.
Daarnaast behandelen ze ook niet direct.

Ozon tandzorg zit in Sneek, voor mij is dit vanaf groningen 1,5 uur
 
Is Schagen, Noord-Holland een optie qua reistijd?

http://tandartsenschagen.nl/biologische-tandheelkunde/
 
Schagen is vanaf Drenthe ongeveer net zo ver autorijden als Maasdriel en met openbaar vervoer nog langer. Maasdriel heeft hier een goede naam dus dan lijkt me dat een -veel- betere optie dan Schagen.
 
PS: in de provincies tussen Drenthe en Brabant zie ik ook tandartsen gevestigd. Handig is het dan om telefonisch contact met hen op te nemen. Overigens zit er ook een tandarts in Asssen (Hesselink) die op de site van NVBT vermeld staat. Heb je daar al wel telefonisch contact mee opgenomen ArtB? De vermeldingen op de site zijn namelijk niet geheel up to date dus het kan maar zo zijn dat deze tandarts je wel op de juiste manier kan helpen.
 
Bedankt voor de suggesties.
Schagen is ietsje dichter bij, maar dan zou ik inderdaad eerder naar Maasdriel gaan.
Sneek is al beter te doen. Wat zijn jou ervaringen bij ozon Tandzorg devotion?
Die in assen heb ik niet benaderd omdat op die site geen vinkje bij tandheelkundig staat, maar ik wist niet dat die site niet up to date was dus ik zal eens contact met ze opnemen.
Die andere tandartsen bellen is ook een goed idee, maar ik vroeg me af of mensen hier bepaalde tandartsen daarvan aan zouden bevelen vanuit Weston price perspectief.
Zijn de meeste tandartsen op die site trouwens op de hoogte van het werk van Weston price of niet?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.626
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan