Hoe vaak doe je een lever- galblaaszuivering.

Joze ten Have

New member
Afgelopen weekend heb ik mijn eerste lever-en glablaaszuivering gedaan.
Was spannend,maar het ging goed. Ik heb het gevoel dat ik de kuur vaker moet doen, maar kan nergens vinden hoe frequent je dat kunt doen. Moritz zegt, volgens mij meer als onderhoud twee keer per jaar, maar waarschijnlijk doe je als start of kuur dit vaker achter elkaar.
Wie weet daar antwoord op?
Jozé
 
Hoi Joze,
Wat fijn dat de eerste reiniging goed ging. Ben benieuwd of er stenen zijn vrijgekomen.
Volgens Moritz is het de bedoeling dat je de leverreiniging blijft doen totdat er geen stenen meer vrij komen. 2 x per jaar is inderdaad bedoeld voor daarna als onderhoud.
De reiniging kan je na 2 of 3 weken weer doen, maar niet eerder. Zelf houd ik altijd minimaal 3 weken aan.
Soms las ik ook weleens een pauze in van 2 maanden, maar meestal merk ik daarna weer dat een reiniging nodig is.
 
Dag Sharro en"gifvrij"
Dank voor jullie reactie, fijn.
Sinds ongeveer 2 à 3 jaar heb ik mijn voeding aangepast, volgensde richtlijnene van Weston Price.
Mijn tanden zijn behandeld in Maasdriel en ik heb daarbij een begeleiding met suplementen gehad. Ben een half jaar geleden ook gestart met progesteron van dr. Lee.Ondertussen ben ik weer aan het sporten, fitness om de hormoonproduktie zelf in stand te houden.Ik heb last van vastzittende nek en schouders en dat is pijnlijk. Ik heb het boek van Moritz gekocht en daar staan deze en meerdere symptomen aangegeven waarvoor deze kuur goed zal zijn.
Verder heb ik nog steeds last van tinnitus, levervlekken en stijfheid.
En ja er zijn veel steentjes vrijgekomen.Ik voel me goed en het voelt goed om het vaker te doen, nooit gedacht.Nog even ik ben 61 jaar.
 
Ik doe eigenlijk nooit een lever reiniging op zich. Maar ik gebruik wel enorm veel verse kurkuma in mijn dieet. Kurkuma beschermt de lever op verschillende manieren. Zo kan je onder andere bescherming vinden tegen het virus die hepatitis veroorzaakt. het onderzoek kan je hier lezen. onderzoeken
Ik persoonlijk ga altijd voor de verse kurkuma. Omdat ik die veel lekkerder vind dan de gedroogde kurkuma kruiden. Je kan bijvoorbeeld wel kurkuma poeder in een glas water mengen en daarna opdrinken. Ik zou geen supplementen of pillen aanschaffen die de lever reinigen want in de meeste gevallen bevatten die meer schadelijke stoffen dan goeie stoffen. Gewoon pure kurkuma gebruiken in je eten, liefst rauw, of kurkuma poeder drinken in water zal de lever in optimale gezondheid houden.
 
Hallo,
Na vele jaren van anders eten en ook andere oplossingen te zoeken voor zowel psychische als lichamelijke problemen, heb ik alsnog een ontsteking gekregen onder mijn stifttand. Hoe weet je dat, nou dat weet je niet. Je voelt het niet, maar je krijgt last van je knie en je heup en ze zeggen doe gewoon een nieuwe knie en een nieuwe heup het is slijtage artrose. Ik koop een boek van dr. Lee over artrose en lees het verband tussen het gebit met ontstekingen in je kaak en tanden kiezen en het verband met je gewrichten. Heel interessant! Weston Price die ontstoken kiezen van artrose patiënten implanteert onder konijnenhuid. Vreselijk, maar er komen dan waanzinnige antwoorden uit. Het konijn wordt ziek en krijgt dus artrose en sterft binnen weken.
Oké dat wetende ga ik toch naar praktijk Solleveld.Met een panoramafoto van mijn reguliere tandarts zien we een fantastische ontsteking onder de zeer oude stifttand. Wat nu te doen? Moet ik nu naar België en naar Walter Proot of kan iemand mij daar een ander alternatief bieden. Kerkdriel met name Peter Drost was ik al en tja daar geloof ik ook niet meer in.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan