tandenkiezen
Member
Onze zoon is 7,5 jaar en heeft 2 ondertanden en 1 boventand gewisseld. De ondertanden staan bijna naast elkaar, maar nog niet helemaal. Stonden in het begin niet echt mooi, maar is wel goed bij getrokken. Nog een klein beetje ruimte te kort. De nieuw boventand staat er schuin in maar komt wel steeds rechter te staan. Vandaag is de tand daarna in de onderkaak aan het doorkomen en wel aan de binnenkant, achter de huidige melktand. Voorheen ging eerst de melktand eruit, maar deze keer niet, zit wel een beetje los.
We eten sinds 2 jaar Weston Price (daarvoor Paleo) en het resultaat is zeker zichtbaar. We nemen nog extra K2/levertraan/boterolie. Ik vroeg mij af of er een methode is om de kaak te helpen of moeten we rustig afwachten......
Moeders maakt zich zorgen, moeten we aan kaak verruiming denken of nu nog niet? Heeft iemand hier ervaring in of ken je iemand die daar echt kennis over heeft? De kaak groeit natuurlijk nog volop, maar toch, er is nu te weinig ruimte. Ben zeer geinteresseerd
We eten sinds 2 jaar Weston Price (daarvoor Paleo) en het resultaat is zeker zichtbaar. We nemen nog extra K2/levertraan/boterolie. Ik vroeg mij af of er een methode is om de kaak te helpen of moeten we rustig afwachten......
Moeders maakt zich zorgen, moeten we aan kaak verruiming denken of nu nog niet? Heeft iemand hier ervaring in of ken je iemand die daar echt kennis over heeft? De kaak groeit natuurlijk nog volop, maar toch, er is nu te weinig ruimte. Ben zeer geinteresseerd