Hoe kan je verloren slaap inhalen?

wimeer

New member
Ik lijd aan slapeloosheid en probeer daar gericht aan te werken.
Maar ik vraag me af of je verloren slaap kan recupereren?
 
Niet in een keer inhalen, hooguit over enkele dagen verspreid wat vroeger naar bed gaan. Zo goed mogelijk je normale slaapritme hervatten, als je geforceerd gaat inhalen gooi je opnieuw je slaapritme in de war. Als je verder wilt recupereren dan kun je beter regelmatig gaan mediteren. Dan kun je waarschijnlijk ook beter slapen.
 
Oorzaak nummer één: een constant brandende pijn dag en nacht, alsof ik in brand sta of onder hoge stroom. Dan is het constant woelen, wakker zijn en afzien vd pijn.
Tenzij ik meer dan 2g pijnstillers neem helpt een gewone pijnstiller niets...
 
Wimeer,
ondertussen zou je ook cannabisolie kunnen proberen, helpt om goed te slapen en ook tegen pijn. Als je beter slaapt kan je ook weer aan herstel werken.
Kijk hier eens, www.stichtingmediwiet.nl Pak de knop gastenboek voor ervaringsverhalen.
Ik denk dat voor jouw problemen CBD olie alleen niet genoeg is en je zal ook zeker THC olie nodig hebben.
 
Wimeer, heb je al eens die olie geprobeerd? Ik koop bij mediwiet een flesje van 35,- euro en doe daar nog een flesje van bv 10% CBD olie bij. Daardoor maak ik de olie sterker. Ik heb soms zere benen en slaap niet lang door, je zou het in ieder geval kunnen proberen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan