Hiv/aids, wat is het eigenlijk echt, en wat doe je eraan?

Meuzik

New member
Omdat ik in mijn (niet al te directe) omgeving te maken kreeg met een hiv-besmetting, ben ik geïnteresseerd geraakt in het onderwerp. Ik heb van alles gelezen op het internet en kwam ook in aanraking met de aids-denialists. Daarover is op dit forum ooit al iets geschreven. Ook de post van Mike, waarin hij stelt dat aids een volledige ineenstorting is van het menselijk immuunsysteem. Interessante materie. Terwijl de heersende opinie is dat hiv 'ongeneeslijk' is en het best vanaf het begin bestreden kan worden (combinatietherapie, tegenwoordig), blijven er tal van onverklaarbare zaken overeind staan. Ik noem er enkele, het lijkt me interessant daarover van gedachten te wisselen - ook in relatie tussen hiv en voeding/weerstand. Het dispuut of virussen daadwerkelijk bestaan, laat ik daar buiten.

- Waarom heeft men nog steeds geen vaccin ontwikkelt? Weliswaar ben ik zeer sceptisch over vaccins - evenals de meesten hier - , maar bij de meeste ziektes is de ontwikkeling van een vaccin zo gepiept.

- Waarom zo'n lange incubatietijd. Hoe logisch is het dat aids soms pas 15 jaar na hiv-besmetting kan ontstaan? Zou dat erop wijzen, wat bij andere ziekteverwekkers ook kan gelden, dat het zich pas ontwikkelt op momenten dat het immuunsysteem verzwakt is?

- Als het geen virus is, hoe ontstaat het dan? Er lijkt toch sprake van besmetting te zijn, ook bij mensen die op dat moment in goede conditie zijn (al blijft dat altijd de vraag). Bloedtransfusie is het beste voorbeeld. Weliswaar is die route nagenoeg getackeld, maar voorheen kon dit gebeuren. Ofwel, er gebeurt toch iets met je, op het moment van besmetting. Ook al kan de daadwerkelijk instorting van het immuunsysteem nog jaren op zich laten wachten.

- Het schijnt dat testen in feite heel onbetrouwbaar zijn. Sowieso moet het bloed flink verdund worden om, na beoordeling, tot een enigszins betrouwbaar resultaat te komen. Na een flinke griep kun je positief getest worden. In de allereerste onderzoeken, die de basis vormden voor de huidige reguliere visie, was sprake van mensen met aids zonder hiv. Wat gaat hier mis?

Verder ben ik, gezien de context waarin wij op dit forum bezig zijn met voeding en gezondheid, benieuwd naar alternatieve mogelijkheden. Wat is de beste remedie om hiv niet uit te laten groeien tot aids. HIV-geïnfecteerden krijgen 'virusremmers', maar ik kan me voorstellen dat je het 'virus' ook onder de duim kunt houden met natuurlijke supplementen/middelen. Wat zouden jullie doen om hiv te bestrijden, te onderdrukken of - liefst - te elimineren?
 
Persoonlijk denk ik dat AIDS gewoon een variant op kanker is. De zogeheten 'AIDS-remmers' (zoals AZT) zijn gewoon voor kanker'behandelingen' afgekeurde, nog agressievere carianten op chemo. Er worden goede resultaten geboekt met de bekende alternatieven voor chemo, zoals.: ozon/H2O2, vit. C, CBD- en THC-olie, kurkuma, etc. Alles behalve die chemische troep waar ze je mee doodmartelen!

Mike
 
De theorie is dat AIDS het gevolg is van HIV besmetting. Deze theorie stoelt onder meer op list en bedrog vanwege grof geld verdienen.
Leesvoer:
http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php?showtopic=383
Afkomstig van het forum:
http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php?

Verdiep je er maar eens in en vergeet niet dat ons brein heel groot veel moeite heeft met het ontdekken van waarheden die niet welkom zijn. Je kan je er wel eens wat eenzaam van gaan voelen, want de grote groep wil consensus, of deze nou op waarheid gestoeld is of niet.

(Was het maar geneeskunde, het is geeneens kunde!)
 
dit vond ik over HIV/AIDS uit de link:
http://hetuurvandewaarheid.info/2011/09/09/boekbesprekingen-door-desiree-l-rover-2010/


Dr. Bill Deagle, een andere Amerikaanse arts die zeer wel op de hoogte is van de ware aard van de Westerse geneeskunde, raadt aan om altijd te zoeken naar de anomalieën. Welnu, in het kader van de kapstok van het boek, Aids, blijkt dat het artikel dat Robert Gallo in 1987 in Science publiceerde over zijn ontdekking van HIV, vol zit met anomalieën. Hij heeft nooit voldaan aan de basisvoorwaarden van wetenschappelijk onderzoek. Hij heeft nimmer een HIV-virus geïsoleerd, laat staan gefotografeerd. Verder: wanneer iemand HIV-positief is (antilichamen tegen HIV heeft), is hij ‘ziek’. Maar wanneer iemand antilichamen heeft tegen mazelen, hepatitis B of welke andere ziekte dan ook (de opzet van vaccinatie!), dan is dat een teken van goede weerstand…! Maar… wie kan dan het onderscheid maken tussen HIV-antilichamen door “besmetting”, en HIV-antilichamen vanwege een HIV-vaccin?

Geruisloos zijn HIV en Aids in de VS geworden van een ziekte onder blanke homoseksuelen met een levensstijl vol drugsgebruik en slechte voeding, tot een ziekte onder zwarte Amerikaanse vrouwen. In veel Afrikaanse landen is de massale slachting door Aids onder de bevolking uitgebleven, integendeel, de bevolkingscijfers lopen op! De enigen die sterven, zijn degenen die medicijnen nemen als AZT. Mbeki was niet helemaal gek!

De werkelijkheid is dat HIV/Aids niet seksueel overdraagbaar is, en dat HIV-positief zijn geen doodvonnis inhoudt. Er zijn meer dan 60 factoren die een HIV-test positief kunnen doen uitvallen, van een griepvaccinatie tot zwangerschap.
HIV/Aids blijkt niets anders dan één van de vele vormen van zorgvuldig georkestreerd corporate farmaceutisch bedrog omwille van enerzijds geldelijk gewin, en anderzijds het behalen van eugenetische doelstellingen.
Aids, Opium, Diamonds and Empire is een mega eye-opener. Het boek geeft een glashelder verslag van waar geschiedenis, politiek, economie, wetenschap, spiritualiteit, en HIV/Aids elkaar snijden.
Het is een boek dat iedere arts, iedere therapeut en elke Nederlander niet alleen moet hebben gelezen, maar als naslagwerk op z`n bureau moet hebben liggen!

• Dr. Banks was op zondag 10 oktober 2010 in de radio-uitzending “Gezond & Wel”, op Argusoogradio, te downloaden op mp3 op:
http://www.argusoogradio.org/nl/2010/10/gezond-en-wel-–-10-oktober-2010/
 
Mijn naam is Nora Chichi, ik wil de wereld over hoe ik door Dr. Ozala werd genezen van HIV te vertellen. Ik werd besmet met HIV Virus voor zoveel jaren en ik was moe van het leven als gevolg van de pijn en het lijden ik doormaakte, dus ik een trouwe dag een vriend van mij gaf me een contact van een kruidenthee arts die haar van HIV-virus genezen en onmiddellijk ik contact opgenomen met de Dr ozala op zijn e-mail adres: (drozalahomeremedy@gmail.com) en zijn WhatsApp: +2347064614569, en onmiddellijk de Dr. ozala stuurde me een kruidengeneeskunde en vertelde me om het geneesmiddel 's morgens en' s avonds te nemen en ik deed en onmiddellijk het HIV-virus verdwenen en ik was genezen van Hepatitis Virus .. dus als je besmet zijn met het HIV-virus dan Dr. Ozala is de juiste man om contact op te nemen voor de genezing. zo vriendelijk nu contact met hem op zijn e-mail: (drozalahomeremedy@gmail.com) of Zijn Whatsapp nummer: +2347064614569 ... nogmaals, Dr. Ozala heel erg bedankt voor wat je gedaan hebt voor mij ben zeer dankbaar ... Hij kan ook genezen Hepatitis Virus
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan