Hitte bultjes???

simone

New member
Ik heb het zelf ook gehad maar nu geen last meer van. Het kwam telkens als het warmer begon te worden met veel zon.

Op de buik, armen en soms ook bij de nek. Pijnlijk jeukende bultjes.

Liet me vertellen dat het een soort metaal allergie is dat als je zweet en metaal in aanraking met je huid komt je daar last van hebt.

Nu heeft mijn zoon het, zijn beide armen zitten vol kleine prikkende en jeukende bultjes.

Je kunt er bijna niet van slapen.

Waar zou dat toch aan liggen en wat is de remedie want ik weet dat de huisartsen er niets tegen kunnen doen.

Bedankt voor jullie input.

 
Nick,

Ik ben blij dat jij het zegt. Ik begon al als een gebroken grammofoonplaat te klinken. H2O2 is goed voor ALLES, zowel INWENDIG als UITWENDIG.

Mike

 
Nick en Mike,

Ik heb al weet ik hoe lang de 35% food grade H2O2 thuis staan met gedistilleerd water maar op de één of andere manier nog steeds niet verdund.

Wat zijn de verhoudingen? Dan ga ik die vandaag nog verdunnen voor mijn zoon en hoe vaak mag ik die deppen?

Ik ben altijd bang dat ik er iets verkeerds mee doe. Gek he?

 
@Haluk,

verdunnen van 35% naar 3%,

Neem 1 deel 35% en 12 delen water.

Ik doe het met een maatschepje: eetlepel.

1 eetlepel 35% in een flesje + 12 eetlepels water.

Die 3% oplossing kun je op plekjes doen, in een sprayflesje om over je lichaam te vernevelen, je tanden mee poetsen of je mond spoelen......

Je kunt volgens mij zoveel deppen als je wilt. Via de huid krijgt je zoon dan extra zuurstof binnen en je behandelt direct de plekken.

Van de week heb ik een brandwondje opgelopen en later op de dag behandelt met 3%, gaat prima.

Ik heb de blaren doorgestoken, H2O2 erop en totaal geen last of infecties o.i.d.

 
Inderdaad wat Poekie zegt, ik zelf doe altijd 10ml 35% en dan 120ml water, of grotere hoeveelheden wat je zelf wil natuurlijk.

Ik zou wel handschoenen aandoen als je de 35% fles gaat uitpakken en verdunnen want er komen altijd wel wat druppels op je handen en dat zorgt voor rare witte plekjes (niet erg, gaat vanzelf weer weg).

Ook zou je nog een cup 35% in je bad kunnen doen, neemt je hele lichaam het op en lekker verfrissend !

 
Quote:
Ik ben blij dat jij het zegt. Ik begon al als een gebroken grammofoonplaat te klinken. H2O2 is goed voor ALLES, zowel INWENDIG als UITWENDIG.


Behalve voor je haar(kleur) als je niet blond wilt eindigen :mrgreen:

Bijna met je eens dus.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.319
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan