Het grote bedrog

Deze maar even hier, zelf nog niet gezien:


bekeken, zondag dotcom. radio
het kannibalisme van de rijken
Die naam zegt alles, veiligheid een groot vraagteken
 
Zomaar een ingeving (geen bewijs). Zet hem verder in 'Great Awakening'

OCTOGON Swissyland (Zwitserland) (Sean Hross). OCTapharma Zwitserland. Gelinkt?



 
En toen kwam ik ineens deze tegen. De vertaalknop doet het niet et moi fransèh is not tres biens.
Logo met een Q!? Qhistoire !?
 
  • Thanks
Waarderingen: Binc
En toen kwam ik ineens deze tegen. De vertaalknop doet het niet et moi fransèh is not tres biens.
Logo met een Q!? Qhistoire !?
Phishing detection van Metamask.
 
En toen kwam ik ineens deze tegen. De vertaalknop doet het niet et moi fransèh is not tres biens.
Logo met een Q!? Qhistoire !?
Blij dat je deze plaatst. Zag hem een paar weken geleden ook maar door een probleem met pc niet meer te vinden. Waardevol artikel met veel info en lijkt mij zeer de moeite waard om te lezen en te delen 👍
 
‘Boerenbedrog’ is een verkeerd woord eigenlijk in de huidige tijd maar het was wel het woord dat in me opkwam bij deze twitterdraad
 
Interessant als dit waar is!


Da's een simpele techniek die iedereen thuis kan doen met het juiste computer programma, een witte of blauwe of groene achtergrond en je kan iemand over bestaande beelden heen projecteren. Deden ze bij de locale omroep ook, ...
 
Da's een simpele techniek die iedereen thuis kan doen met het juiste computer programma, een witte of blauwe of groene achtergrond en je kan iemand over bestaande beelden heen projecteren. Deden ze bij de locale omroep ook, ...
Bij een hologram zie je een 3-dimensionaal beeld. De persoon naast jou ziet het een klein beetje anders dan jij.
Green screen geeft iedereen hetzelfde plaatje.
Deze demonstratie, daar heb ik mijn twijfels bij.

Dick
 
In werkelijkheid was dit een mind control-pilletje. Vrijwel alle mass shootings worden gedaan door dadera die onder psychiatrische behandeling waren en SSRI's slikten. Ook die in Alphen a/d Rijn van 2011.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.279
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan