Het eieren offensief

G

Guest

Guest
Nu het steeds meer duidelijk wordt dat de industrie en de overheid ons liever niet meer aan het vlees heeft, valt het nieuws ook steeds meer op. Patronen zijn dan zo makkelijk te herkennen.

Neem nu het volgende:

Denk je dat roken ongezond is? Eten van eieren is mogelijk erger!

Hierin wordt het eten van eieren zwart gemaakt. Dit vooral op basis van de cholesterol (natuurlijk), maar ook vanwege de manier waarop eieren gewonnen worden.

Maar nu komt het.

- The Vegg, een op 100% plant gebaseerde ei vervanger.

- Houd eieren buiten je keuken (een ei-vrije keuken)

- Hoe je ei-vrij moet bakken en hoe je ei-vrij moet koken

- (de inkopper) Waar je allerlei vegan recepten kunt vinden

Je gaat bijna denken dat Monsanto enz. het hele patenteren van GMO dieren overslaat en gewoon alle dieren van de menu-kaart veegt. Of zie ik nu iets raars?

 
De auteur van dit stukje ( ERICA MEIER ) heeft hele andere belangen.

Klik op haar profiel onder de kop van dat bewuste artikel.

 
Hier een stukje voor de behandeling van Jicht van Dr Vogel die het toch zou moeten weten......

5. Jicht dieet

In de visie van A.Vogel is het belangrijk om matig te zijn met eiwitten, door bijvoorbeeld een ‘eiwitafbrekend’ dieet te volgen, ook wel bekend als het Wendtdieet. Dit hoeft slechts vier weken per jaar gevolgd te worden. In die periode eet men strikt vegetarisch. Dus geen vlees, vis, eieren, melk of melkproducten. Plantaardige voedingsmiddelen zijn wel toegestaan, met uitzondering van soja, omdat dit rijk is aan plantaardige eiwitten. Na die vier weken mag weer worden overgegaan op een gemengd voedselpakket, met een matig gebruik van vlees en vleesproducten. Eén maaltijd per dag, één dag per week en één maand per jaar moeten vervolgens strikt vegetarisch blijven.

Veel drinken is belangrijk, vooral mineraalarm, niet-bruisend bronwater en 3x daags brandnetelthee. Als de dokter bij u een verhoogd gehalte aan urinezuur in het bloed heeft geconstateerd, moet u extra veel drinken: 2,5 tot 3 liter per dag.

 
Die Vogel deed ook onderzoek naar natuurvolkeren, evenals Price. Het verschil is dat Price op basis van zijn onderzoeksresultaten geen vegetarisme voorstond, een les die Vogel kennelijk niet heeft geleerd. Er zijn veel minder extreme manieren om van overtollig urinezuur af te komen. Ikzelf heb in de lente van 2009 eenmalig geprobeerd om een maand rauw veganistisch te eten. Aan het eind van de derde week dacht ik dat ik knettergek werd en heb er noodgedwongen een punt achter gezet!

Mike

 
Ik ben het niet helemaal met jullie eens wat betreft Vogel & vegetarisme. Ik heb naar aanleiding van de Weston Price informatie hier, vorige week opgezocht wat A. Vogel eigenlijk vond (omdat A. Vogel in mijn jeugd een soort van god was, zeg maar :D) en hij was (verrassing!) VOORSTANDER van het drinken van RAUWE melk, en het eten van goed biologisch vlees was volgens hem ook prima. Ik begrijp uit bovenstaand stukje dat het tijdelijke vegetarische dieet hooguit werd aanbevolen voor mensen met jicht. En zelfs dan schrijft hij dus geen compleet vegetarisch leven voor.

 
@vrysuyver blijf dit soort berichten irritant vinden. Vaak vertel ik mijn eet gewoonten aan mensen en dan vertel ik wat ik eet op een gemiddelde dag. dan vertel ik: in de middag eet ik 3 eieren met spek en dan krijg je van die reacties; dat is SLECHT je mag maar 3 eieren per week etc.. ik wordt zo moe van deze onwetende mensen... wel eet ik altijd biologische verse eieren denk dat, dat wel een must is... eet je zelf ook eieren van biologische oorsprong?

 
Dat je maar 3 eieren per week mag is een advies van heel lang geleden en daar werd je mee doodgegooid op de radio/tv/kinderartsen etc.

Ze weten al vele jaren dat dit onzin is, dat is ook wel in het nieuws geweest, maar middels kleine verstopte berichtjes.

Ik neem iedere ochtend 2 rauwe eierdooiers in een glas melk, met honing en kaneel. Heerlijk. Geniet vooral van je gebakken eieren met spek, je kunt nog overwegen dit als ontbijt te nemen, prima om de dag mee te beginnen.

Vreemd is wel dat diegenen die hier commentaar op hebben zich veelal volgooien met graffineerde meelprodukten,geraffineerde suikers,transvetten,kleur/geur- en smaakstoffen en meer synthetische zooi, wat ze in de supermarkten eten durven te noemen.

 
Hier wordt door enkele gezegd dat "het meer opvalt" mij valt dit ook op maar dat geld niet alleen voor voeding (algemeen of selectief) maar bij alles waar ik me mee bezig houd. voorbeeld: wanneer ik een boek, artikel lees over bv criminaliteit of universum kom ik steeds nieuws dingen tegen die hier min of meer over gaan. Als voorbeeld in de praktijk ik was enkele dagen geleden nog wat over het incident van Noorwegen vorig jaar aan het lezen en zaterdag stond er in het nieuws dat er in Tsjechie een persoon is aangehouden die dezelfde ideeen heeft als Breivik. Dit is slechts een voorbeeld van wat ik veel meemaak.

Ok dit is geen gezondheid maar ook daar merk ik soms tot geregeld dit.

 
Mijn man zegt vaak: Volgens mij moet je precies andersom denken dan er door de massa verteld wordt.....

Raar, maar het klopt in de meeste gevallen.

Blijven nadenken wat je doet en niet zomaar klakkeloos de massa nalopen dus!

 
Dat komt omdat we door een satanische elite al 8000 jaar voor de gek worden gehouden. Satanisme is een religie van omkering. Om bij de waarheid te komen, moet je dus de omkering weer omkeren. Doorzie de leugen en je komt terug bij de waarheid!

Mike

 
Zoals jullie weten zijn we alleen al omdat we met Weston Price bezig zijn ook bezig met voeding en gezondheid, de meeste ook op breder nivo, ik kom hierbij geregeld linkjes tegen die niet kloppen op gezondheid/voeding gebied onlangs kwam ik een linkje tegen die merkwaardig van de main stream media (msm) afkomt en grotendeels wel klopt zie link hieronder. Deze link kwam ik tegen omdat ik toen iets over brood wilde weten en daarna met mijn hotmail bezig was.

(Ik zeg niet dat het helemaal waar is slechts delen hebben waarheden.)

Tien mythes over voedsel: waar of niet waar? Dit is slechts een voorbeeld van wanneer ik iets lees en dan op meerdere manieren dingen tegen kom zonder echt te zoeken.

Groet Remco

 
de elite heeft nu eenmaal niet graag dat er veel intelligente, sterke en gezonde mannen in de wereld zijn.
da's allemaal maar gevaarlijke concurrentie.

de elite heeft liever een meute slappe, hersenmoede, constant junkfood vretende, dagelijks urenlang zappende, zieke en zwakke, obese, nog slechts sporadisch manachtige wezens die braaf doen wat ze voorgekauwd wordt.

stel je toch eens voor dat die allemaal gezond zouden gaan eten!
revolutie!

doe mij nog maar een paar extra eierdooiers erbij vandaag.
het is ten slotte pasen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan