hersenbloeding / tia / beroerte

Lievergezond

Well-known member
Over de link tussen apneu (ademnood tijdens de slaap) en beroertes: Do not take the possibility of apnea lightly. It steals brain function, then your life. Sixty-five to eighty percent of patients who have had a stroke have sleep apnea, predominately obstructive sleep apnea. http://tinyurl.com/nzflqt5

 
http://www.dailymail.co.uk/health/a...od-vessels-claims-doctor-pioneered-botox.html
Facial fillers causing blindness and stroke
http://www.botoxsupportcommunity.com/facial-fillers-causing-blindness-and-stroke
http://www.botoxsupportcommunity.com/anyone-else-had-stroke-like-symptoms

Botulism is not a common disease so many Dr’s will have had no experience with diagnosing it. This leads to no diagnosis or mistaken diagnosis such as Myasthenia Gravis, stroke, tick paralysis, shellfish poisoning or Gullian-Barre syndrome. Once the toxin attaches to a nerve it will be a long time before that protein toxin will be broken down and can release that nerve – recovery usually involves the growth of new motor axon strands that attach to and REINNERVATE previously paralysed muscle fibers – unfortunately this is a LONG process that usually takes weeks or even months :( to complete in adults. http://www.botoxsupportcommunity.com/article-2-what-happens-if-the-toxin-spreads

 
The vagus nerve uses the neurotransmitter, acetylcholine. If our brain cannot communicate with our diaphragm via the release of acetylcholine from the vagus nerve then you will stop breathing.Botox is a toxic substance that has the power to damage the nervous system and shut down the vagus causing death. http://drsircus.com/medicine/function-vagus-nerve
 
Help iemand een beroerte overleven met een naald punctie
Door Kraven -
nov 2, 2015

Een persoon die wordt getroffen door een beroerte kan worden gered met een naald. Het klinkt misschien angstaanjagend, maar het zal de persoon helpen te overleven. Het is een onderdeel van de traditionele Chinese geneeskunde en helpt mensen beroertes overleven.

Wanneer deze situatie zich voordoet, is het van groot belang iemand die een beroerte heeft niet te verplaatsen. Als u probeert om deze persoon te verplaatsen, bestaat het risico dat de haarvaten zullen barsten, waardoor een hersenbloeding wordt veroorzaakt.

Om deze procedure te doen, heeft u ideaal een naald van een spuit nodig, maar zelfs een eenvoudige naald kan worden gebruikt als alternatief.

Steriliseren van de naald kan door middel van het vuur van een kaars of een aansteker. Daarna zult u deze gesteriliseerde naald gebruiken om de uiteinden van alle 10 vingers te prikken.

Plaats de punt van de naald enkele millimeters van de nagel. Doorboor de vingertop tot het bloed begint te stromen. Als de doorbloeding niet start, knijp de vinger tot het begint. Pas deze procedure toe op alle 10 vingers.

Na ongeveer tien minuten, zal de persoon de eerste tekenen van leven laten zien. Als je ziet dat het gezicht of de mond van de persoon wordt verstoord, masseer dan de oren van de patiënt totdat ze rood worden. Dit zal zorgen voor bloedtoevoer naar het gezicht. Doorboor ook het zachte deel van beide oren en wacht tot druppels bloed verschijnen. Na een tijdje zal het gezicht niet meer vervormd zijn.

Na dit alles, moet een persoon naar het ziekenhuis worden gebracht. Wacht echter een tijdje, totdat de persoon stabiel genoeg is om te worden verplaatst. http://tinyurl.com/p8qkfl6 via http://tinyurl.com/nt5kopr

 
we komen net bij een goede vriend van ons vandaan wiens vrouw(en onze vriendin) 10 dagen geleden een hersenbloeding kreeg, ze knapte op, kreeg er gisteren nog 1, vanmiddag zijn de stekkers eruit getrokken...
Ze is 56 geworden.

Ze noemden het ook een SAB Mike, zij heeft het niet gehaald, helaas.
 
Wat een naar nieuws Marijan :-( Sterkte!

Het is een vraag waar ik al een poos mee zit en wil me hierin ook nog verder verdiepen.
In mijn familie is het de afgelopen tijd te vaak voorgekomen. Dan praat ik wel over mensen, die boven de 70 zijn, maar toch. Hoe kan het dat er zoveel (zo lijkt het mij tenminste) mensen zijn, die een tia of hersenbloeding krijgen? Ik maak me hierover best wel zorgen.

Thineke
 
Je (levens)taak zat er nog niet op Mike. Gelukkig maar! Hoe gaat het nu inmiddels met je? Zijn er nog speciale dingen waar je tegenaan bent gelopen wat je gezondheid -meer- bevordert of juist doet afnemen? Heb je een idee over het 'ontstaan' van je/de aandoening?

Sterkte Marijan met je verlies!

Kan ik me goed voorstelen Thineke dat dit je aandacht meer vraagt als het relatief veel voorkomt in je omgeving/familie. Echter weet ik niet of oorzaken wel zo aan te wijzen zijn, want er spelen altijd zo ontzettend veel factoren mee zoals voeding, leefwijze en omgevingsfactoren. Wellicht handig om een gemeenschappelijke factor te zoeken.
 
Dank je Mike, ik dacht al dat je er eens meer over geschreven had, maar had helaas nog niet alles meegekregen. Ik heb leesvoer.
 
Gecondoleerd Marijan met het verlies van je vriendin, sterkte gewenst. Ik hoop dat het een trigger is om door te blijven vechten voor de gezondheid van je dochter en andere geliefden.
 
Dag Mike en anderen,
Het is weer een hele tijd geleden dat ik de site bezocht.
Triest en intriest wat er allemaal gebeurd is.
Je hebt een infarct gehad las ik, net zoals ik 5 jaar geleden.
Achtereaf bezien ben ik tot de conclusie gekomen dat alles te maken
had met stres.
Ook ik ben er goed uitgekomen.Vanaf het begin heb ik veel moeite gedaan om de schade te beperken met oefeningen. Na een paar maanden heb ik alle medicijnen die ik moest in nemen van de neuroloog gestopt en ik leef nog steeds.
Wat ik merk bij mijzelf, is dat ik goed moet luisteren naar mijzelf.
Vrede hebben met mij zoals ik als persoon ben.
Voorheen maakte ik mij ook gigantisch druk over van alles en nog wat.
Ik doe het niet meer,maar ik blijf wel zeer kritisch over veel zaken,maar nu meer relaxed.....
Ik hoopdat je dicht bij je gevoel blijft en ga door op jou weg maar dan iet wat meer ontspannender...
Het ga je goed...Groet Kim.

 
Hoi Kim,

Dank voor je positieve woorden en het delen van je eigen ervaring. Het gekke is, ik kan normaal heel goed met stress omgaan en ben juist heel goed in het relativeren. Toch ben ik ook in de stress-valkuil getrapt en heb veel te veel hooi op mijn vork genomen. Mensen die aan de zijlijn commentaar leveren op de activisten die op de barricaden staan hebben makkelijk praten, want zij verrichten al het harde denk- en doewerk niet.

Er is een reden waarom gezondheidsactivisten vaak zelf gezondheidsproblemen hebben. Bij mij was het mijn ongeremde drive om anderen te helpen en in te lichten over alternatieve kennis over voeding en gezondheid. Hiervoor was ik bereid zoveel mogelijk tijd, energie en moeite te investeren, waarbij ik het hele land door reisde en vaak diep in de nacht thuiskwam. Dit in combinatie met mijn werk en mijn muziek is me uiteindelijk niet in de koude kleren gaan zitten en dat overkomt helaas veel uiterst gedreven activisten, op allerlei gebieden.

Vanaf de zijlijn is het bijv. heel makkelijk om te zeggen dat Weston Price zelf slechts 78 jaar is geworden en stierf aan een hartaanval. Ik geef het je echter te doe om eerst gelouterd te worden als de briljante wetenschapper die hij was en het in die hoedanigheid te schoppen tot hoofdonderzoeker van de American Dental Association, om vervolgens door diezelfde ADA uit je functie te worden gezet op basis van inzichten die zouden leiden tot werkelijke genezing, vervolgens noodgedwongen een boek te moeten schrijven om de opgedane kennis niet verloren te laten gaan en de rest van je leven te moeten vechten voor erkenning van deze wijsheid. Enig idee hoeveel stress dat oplevert en hoe je dat uiteindelijk kan opbreken?

Net als jij heb ik een niet mis te verstane waarschuwing gekregen. Ik doe het nu veel rustiger aan en dat bevalt me goed! Ik heb het WAPF-stokje doorgegeven aan Tanja, die mij laatst ook al toevertrouwde dat ze uit moet kijken dat ze niet in dezelfde valkuil trapt (zij doet al haar voedingsgerelateerde dingen allemaal naast het runnen van een gezin, samen met haar man). Voor je het weet loop je jezelf voorbij in je drang om anderen te helpen, waardoor je roofbouw pleegt op je eigen energie en gezondheid!

Mike
 
Dag Mike, ik heb mijn inlog veranderd in mr@kims. Voorheen was het mrdavidoff maar helaas kon ik niet meer inloggen op deze naam.
de verandering van mijn inlognaam heeft alleen te maken dat ik al sinds jaren een ketogene leefstijl ambieer.
Blijf dicht bij jezelf.
In gedachten, kim.
 
graag wil ik nog even terugkomen op mijn vriendin die afgelopen maandag is overleden.
Ze had niets met gezonde voeding, stak haar hoofd behoorlijk in het zand, daarbij was het een ontzettende stress type, ze piekerde overal over, heeft in haar jeugd erge dingen meegemaakt in het gezin.
Ze probeerde vooral toch te genieten, vaak kleine reisjes te boeken met haar zussen en vriendinnen, was een zeer lief persoon en zei nooit iets verkeerds over iemand anders en stond altijd voor iedereen klaar.
Hier dus een combinatie van stress en slechte voeding.
Ze had heel slechte aderen, had meteen een blauwe plek als je haar alleen maar beetpakte. Haar rug was helemaal blauw toen ze eens in een bubbelbad zat met van die waterspuiters.
Dat is fataal geworden in haar hoofd, ze leefde (zoals scans lieten zien) al een tijdje met bommetjes in haar hoofd. Had ook veel last van migraine.

26 jaar geleden heb ik ook een SAB gehad en dat was maar een heel klein bommetje gelukkig, wat tot uiting kwam toen onze baby/peuterdochter in het ziekenhuis lag en wij dachten dat we ze zouden verliezen.

Dank voor jullie steunbetuigingen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.648
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan