Hennepolie met keltisch zeezout

Jetje

New member
Meng keltisch zout met hennepolie breng het aan op je gezicht vooral waar puistjes zitten die jeuken. Je vangt 2 vliegen in een klap. De jeuk verdwijnt het bijt uit en het voed je huid.Geen korrels op je huid wrijven want dan beschadig je de huid.

Het zout moet je echt stampen en dan lang roeren in de olie.

 
hey Jetje,

dat is dus een remedie tegen puistjes?

Mijn zoon heeft acne (puber), ik vermoed ook ontgifting, hij is 1 jan. gestopt met roken.

Waar koop je die olie, gewoon in natuurwinkel of heb jij de olie die je zelf moet maken?

Ik vind dat nl nogal verwarrend.

 
die je kunt kopen Marijan, die je zelf kunt maken is cannabisolie en die je kunt kopen hennepolie (bij de Tuinen). Jetje, ben benieuwd hoe je hierop bent uitgekomen, heb je dit met verschillende oliën uitgeprobeerd? Ik heb deze namelijk met kokosolie gemaakt en ook al eens gehoord van mensen dat ze dit met olijfolie deden, maar deze variant kende ik nog niet.

 
Ik heb laatst een pot manukahoning gekocht dat gebruik ik nu ook als masker helemaal geweldig vind ik dat geen chemische troep en het werkt super, eerst insmeren en dan werkt het als een peeling en dan nog een uurtje laten zitten (was een tip van de natuurwinkel waar ik het kocht)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan