Helpt Ivermecitine ook tegen mycotoxinen

Markus406

Member
Goedemorgen,

Graag zou ik via deze weg een vraag aan jullie willen stellen over ivermectine. Ik heb al jaren last van histamine klachten en daar is de afgelopen jaar ook nog mcas geconstateerd, wat een hoop klachten geeft. Na heel veel zoeken en lezen ben ik er nu achter dat dit hoogwaarschijnlijk wordt veroorzaakt door een schimmel (mycotoxinen). Nu is mijn vraag werkt ivermectine hier ook tegen of helpt het bij het proces om dit te herstellen?

Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is

Groet,
Mark
 
Velen hier (waaronder ikzelf) hebben kalknagels zien verdwijnen door IVM. Dat is een schimmel. Het zou mij dus niet verbazen als dit ook werkzasm blijkt te zijn tegen mycotoxines en candida.

Mike
 
Dankjewel Mike voor je snelle reactie, hoe lang moet ik ivermectine dan gebruiken en hoeveel moet ik dan gebruiken?

Groet,
Mark
 
2 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Het makkelijkste rekenen is als volgt:

Ik weeg 90 kg. Zet daar een komma tussen. 9 x 2 = 18 mg. De IVM die wij gebruiken is 5 mg per tablet en overdoseren mag. Dus voor mij 4 tabletten = 20 mg.

Stel jij weegt 75 kg. 7,5 x 2 = 15 = 3 tabletten.

IVM is vetoplosbaar, dus innemen bij een vette maaltijd, bijv. Griekse yogurt.

Hoe lang? Totdat je van je klachten verlost bent. Velen (waaronder ikzelf) melden een verbeterde ontlasting, wat volgens mij wijst op een effectieve behandeling van candida. Het kan haast niet anders dan dat IVM effectief is tegen allerlei gist- en schimmelinfecties.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Top, dankjewel! Is dat dan gewoon 1 maal daags 3 tabletten (voor mij dan kwa gewicht) of mag dat ook 2 maal daags 3 tabletten?

Mark
 
In mijn rekenvoorbeeld ga ik uit van 3 tabletten. Jij moet zelf even uitrekenen hoeveel tabletten je nodig hebt op basis van jouw gewicht. Dus nogmaals: verschuif de komma 1 plaats naar links en dan maal 2 = aantal gram (evt. afronden naar boven of beneden).

Maar goed, uitgaande van 3 tabletten is dat je dagelijkse dosis. Als je dat 2 maal daags gaat slikken verdubbel je deze dosis en hoewel dit niet schadelijk is is het ook niet nodig. Je kumt de tabletten in 1 keer met een vette maaltijd innemen of verspreod over de dag, de keus is aan jou. Het tijdstip van de dag doet er niet zoveel toe, hoewel sommige mensen extra energie krijgen van IVM en dit beter niet 's avonds kunnen innemen, anders slapen ze misschien niet of slecht.

IVM is een zinkionofoor, dus het is een goed idee om 20-40 mg zink per dag erbij te slikken.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.613
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan