Helicobacter pylori en alternatief voor AB

Sampjes

New member
Hoi forumleden,

Ik kreeg vanochtend een telefoontje van mijn reguliere huisarts dat er een AB kuurtje klaarligt ivm positieve test op helicobacter. Tja niet zo blij mee uiteraard want ik heb al enorm zwakke darmen en chronisch schimmel overal.
Ik kon nou niet zo gauw vinden wat een alternatief zou zijn voor een Antiobiotica kuur? Ik kwam kokosolie tegen maar dat werkt klaarblijkelijk niet want kokosolie van amaprana eet ik dagelijks van! Dan zou nu ik toch niet belast moeten zijn met deze maagbacterie? Gemberthee drink ik ook vaak genoeg.

Ik weet het even niet, jullie?

 
colloidaal zilver, knoflook misschien,Keltisch zeezout, citroen (werkt bij mij goed)
je voeding is al op orde neem ik aan, je bent hier al een tijdje.
Heb je last/pijn in je maag (maagzweer), want daar zit die helico p. toch?
 
Bedankt voor jullie reacties.

@marijan, klopt zit in de maag.voel een druk op mijn maag met name na het eten, veel boeren ook en dan juist als mijn maag leeg is. Opkomend maagzuur had ik wel voorheen maar sinds ik betaine hcl gebruik nauwelijks nog last van.

@mark, ik heb een tijd terug( 2014 denk ik) al eens een kuur gehad met jeneverbes tinctuur (juniperus) dat was toen voor wat anders via een orthomolecair therapeute. Denk dat die bacterie er al lang zit want ik liep in 2013 al met deze maagklachten.
 
deze is alternatief te behandelen met MBR ( microbioom repair) die je geopend moet innemen met aloe vera juice.
Tevens is ondersteuning nodig dmv nigella sativa en melaleuca capsules.
Om de slagingskans te vergroten kan je Samento van Nutramedix erbij nemen.

Al met al een lastige bacterie. Dit omdat dit een van de weinige bacterien is die in een zuur milieu kan overleven.

Vaak wordt er regulier een dubbele antibiotica kuur ingezet plus een maagzuurremmer
En dan is het slagingspercentage nog steeds niet erg hoog.
En dan heb je de pech dat de AB alle ( ook de goede) darmflora wegveegt en je er slechter aan toe bent dat ervóór.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan