hele donkere urine

paika14

New member
Hoi
ik heb sinds vandaag iets raars en ben ookal twee dagen hondsmoe en depressief. Ik heb opeens donkere urine maar geen tekenen van blaasontsteking. Ik heb ook stampende koppijn. Wat zou het kunnen zijn? Ik heb altijd heldere urine. Ik ben wel eergisteren bweer begonnen met iets minder antidepressiva. Zou het ontgiftingskuur zijn? Ik slik nu de ene dag 20 mg en de andere 30 mg. Iemand een idee?
 
Even iets anders dan over jouw vraag; ik maak me zorgen om de wijze van afbouwen. In het topic over antidepressiva kan je op een van de laatste pagina's lezen hoe je procentueel kunt afbouwen dmv een zeer nauwkeurige weegschaal. Op die manier gaat het heel geleidelijk en kan je lijf heel rustig aan wennen, nu ben je het aan het pesten door wisselende doseringen te nemen.
Succes en sterkte.

B.
 
Hoi bedankt voor de reacties. Tanja ja ik had gisteren ook veel behoefte aan water merkte ik vandaag ook maar even doen. Bananenjam ik weet niets van die methode. Ik heb deze methode van de huisarts gekregen omdat er geen dosering van 5 mg bestaat. Ik wissel dan een maand 20 en 30 mg af en blijf dan weer een half jaar op 20 mg om te kijken hoe het gaat. Maar ik ga het erover hebben. Dank je wel
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan