Heel leuk nieuws

Kia Ora

New member
Goeiemiddag allemaal!

Vorige vertelde ik o.a. dat ik een gesprek met een uitgever zou hebben en dat dat wel positief leek. Nou, positief was het! De uitgever is Succesboeken (Mike?) en ze willen met mij in zee om een website op te zetten om meer mensen van informatie en hulp te voorzien om veel volwaardiger en gezonder te eten. Dit is even een zeer verkorte versie. Mogelijk dat er op termijn ook een kookboek bij komt, maar dat zal pas op een later moment zijn. Verder ben ik gevraagd een interview te geven voo GezinsGids, een Christelijk maandblad voor... ja, gezinnen. Het is een serieus blad dat wel vaker gedegen informatie geeft (het is dus geen Eva... sorry hoor) en ze wilden mij interviewen vanwege het feit dat ik een opgroeiend gezin heb en toch gezond en 'nourishing' voedsel voorzet.

Ik vind dit natuurlijk voor mezelf erg leuk (laten we wel eerlijk blijven), maar ik ben ook zo blij en enthousiast dat er steeds meer goeie aandacht aan dit onderwerp besteed wordt. Mensen worden kritischer en willen meer weten, ik vind het echt een hele goeie ontwikkeling. Er kan natuurlijk altijd meer gedaan worden of beter, maar dat zal mij niet weerhouden! En jullie ook niet, lijkt mij! ;-)

Dus ik hoop dat jullie allemaal vandaag een net zo fijne dag hebben als ik!

Keeping you posted,

Heleen

 
:) wat een leuk nieuws, en erg goed om iets te kunnen doen met je passie. Voeding en andere mensen hiermee helpen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan