Heeft er iemand Blue Ice levertraan zonder smaak op voorraad?

Simmentaler

New member
Ik zit eigenlijk een beetje in nood, kan de levertraan zonder smaak nergens (behalve voor veel geld in de VS) bestellen. Ik gebruik het voor mijn dochter, om in haar melkformule te doen. Ik heb nog een fles staan met kaneel, maar dat is niet goed voor een baby van 11 maanden. Heb nu de capsules staan, maar die gaan enorm hard, 4 per liter voeding. Kan iemand mij uit de brand helpen met een flesje dat ik kan overnemen? Ik hoop het! Alvast bedankt.

 
Waar woon je? Heb nog wel een beetje staan zonder smaak, maar is al open en een vies potje en zonder boterolie. Ik denk niet dat het slim is om op te sturen.

 
Ik woon in het prachtige Heerenveen. Nee denk niet dat dat handig is. Snap niet dat het uitverkocht is, op de site van Green Pasture zelf is het gewoon verkrijgbaar...

 
Ik heb eergisteren fermented cod liver oil (neutraal) en butter oil besteld bij vitavie.nl. Was gisteren al in huis.

 
is het nu opgelost? volgens mij heeft vitavie het inderdaad gewoon op voorraad namelijk..

 
Volgens mij niet. San wil de gel en niet de capsules die zijn nl een paar keer zo duur. De neutrale gel is uitverkocht blijkbaar.

 
Klopt Pike! Die capsules gaan echt heel snel op.

Nee het is niet op voorraad SK. Ook Qnaturals heeft het niet momenteel. De skateliveroil wordt niet aangeraden in de formule. Welke heb jij dan besteld Spal? De combi? Ik heb echt de pure, smaakloze FCLO nodig zonder boterolie.

 
Nee niet de combi. 1 flesje FCLO (non flavored) en 1 potje boterolie.

Bizar. Ik check net even bij Vitavie en de FCLO (non flavored) staat er inderdaad niet meer bij.

 
Ik snap niet zo goed welke jullie bestellen. Er is toch ook een combinatie gefermenteerde levertraan met boterolie en ook een fles enkel met gefermenteerde levertraan? Welke is dan beter? En ik zie ze ook staan met een smaakje (mint of sinaasappel). Voldoen die ook? Ik wil wel graag bestellen maar wel een die hier wordt aangeraden.

 
San heeft pure gefermenteerde levertraan nodig voor de voeding van haar kleine.

De beste combinatie is levertraan met boterolie. Persoonlijke voorkeur is wel of geen extra smaakje zoals kaneel, chocolade of wat dan ook. Dat maakt verder niet uit.

 
Oh ja inderdaad! Heb wel op ergomax gekeken, maar toen was hij uitverkocht. Thanks! Helaas wel iets duurder, maar dat heb ik er voor over ;-)

 
Als je geen bezwaar hebt tegen een smaakje, wat is dan de voordeligste plek om FCLO te bestellen?

En behalve qua prijs, is er vast ook verschil qua levertijd neem ik aan?

Alvast bedankt!

 
Ik heb nog steeds 2 flesjes (bijna helemaal vol) vloeibare Blue Ice staan de neutrale,

deze krijg ik zelf niet weg en daarom wil ik ze graag weggeven 2 voor de prijs van 1!

@lievergezond.. had jij nog interesse?

 
hoi Ikke, ik was vorige week bij je in de buurt, maar in alle commotie was ik het helemaal vergeten:-(

Ik kan het volgend weekend of het weekend erna ophalen.

Excuses.

 
Ik heb het volgens mij al eerder gevraagd, maar had nog steeds geen duidelijk antwoord.

Zijn er hier mensen die ook levertraan aan hun huisdieren geven? En welke hoeveelheid moet je dan aanhouden?

Ik geef mijn kat en kippen vaak levertraan (de goedkope lovitran). Ik doe dan gewoon maar wat op gevoel door het voer. Maar eigenlijk wil ik voor mijn dieren ook gewoon het beste, dus de blue ice. Dit is wel heel krachtig, dus zoveel zal ik niet nodig hebben toch?

Iemand een idee?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan