Hcl Bestellen bij iherb

...........

Active member
Ik wil graag goedkoop hcl bestellen. Ik weet dat er vroeger een topic was over bestellen bij iherb.

Soms werden er heel veel extra bezorgkosten berekend door DHL als je boven een bepaald bedrag bestelde geloof ik.

Is het nog steeds lonend om bij iherb te bestellen? Of krijg je dan bij bezorging zo'n dikke rekening dat je beter gewoon in NL kunt kopen?
 
Het is nog steeds lonend, ondanks dat de euro wat minder gunstig staat. Ik krijg tegenwoordig hoogstens nog een rekening van DHL met 6% BTW, zonder administratiekosten verder. Ik blijf wel bewust onder de €60 zitten, maar wellicht maakt dat allemaal niet uit.

Boven de 40 dollar krijg je goedkopere verzendkosten.

Als je onderstaande code invult bij checkout, krijg je $5 korting bij je eerste bestelling en krijg ik rewards punten:
ZKF252

Mark
 
Oké, dus dat gedoe dat mensen soms achteraf tientallen euro's moesten bij betalen dat gebeurt dus niet meer als je maar onder de $60 blijft.

Bedankt, ik ga zeker gebruik maken van je code!
 
Voorheen moest je naast de BTW ook zo'n 12 euro administratiekosten betalen, maar dat heb ik nu al een tijdje niet meer gehad.

Geen garantie dat dat bij jou ook niet het geval is.

Mark
 
mark, ik heb één keer geen extra kosten gehad maar wel steeds de 6% btw plus admin kosten. Gisteren weer een pakket bezorgd met 6% btw plus admin kosten DHL.
Maar dan nog goedkoper uit.

Voor wie bestellen wil met korting (alleen op je eerste bestelling) ZWK646
Hiermee spaar ik dan rewards.
 
Apart dat jij wel admin kosten gerekend krijgt en ik niet. Komt het bij jou via Schiphol het land in? Bij mij gaat het via Brussel namelijk.

Mark
 
Airmail duurt wel langer om te versturen, maar ik geloof dat je dan minder kans hebt op extra kosten achteraf. Stond volgens mij op iHerb.

Mark
 
Voor airmail koos ik de eerste paar keer met bestellen bij iHerb echter is de nazaat van Vadertje Staat erg braaf en int dus gewoon BTW ed. Helaas ook hier geen zekerheid op ontkomen aan de kosten.

De enige oplossing is simpelweg uitrekenen of de aankoop via iHerb gunstiger is inclusief de bijkomende kosten dan dat je het in de EU aanschaft.
 
Oké, dus voor een bestelling van ongeveer €50 heb ik maximaal de volgende kosten:

€12 administratie kosten
€3 btw kosten (6%)

Klopt dit zo?

 
daarom bestel ik meestal voor een hoger bedrag ( omdat je dan niet steeds die admin kosten voor DHL hoeft te betalen)
Overigens heeft DHL de admin kosten verhoogd was eerst 12 euro en nu 13 euro plus 21% btw = 15,73
je kan tegenwoordig wel pinnen bij ze.

Hoe zie ik waar het het land in komt ( via Brussel of Schiphol) ?
Ik denk Schiphol want ik woon in Amsterdam.
 
Heb 3 weken geleden voor het eerst besteld bij iherb ,maar geen administratie kosten gezien mijn bestelling was 63 euro ,was alleen de kortingscode vergeten.
Hoe zit het nu precies met die administratie kosten moet je onder de 60 euro blijven ? E123 schrijft hierboven weer wat anders.

Gr.Henry
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.629
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan