Hartoverlslagen extrasystolen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Ik heb steeds vaker last van hartoverslagen, het hart stopt even en gaat daarna met een dreun weer verder.

Kan het niet door een teveel aan mineralen komen(keltisch zeezout)?

Heeft het met de schildklier te maken of door bepaalde voedingsstoffen of mis ik bepaalde vitamines?

Wat zou ik hier aan kunnen doen?

 
Kokosolie gebruik ik alleen bij bakken en braden, smorgens een eitje en savonds vlees bakken.

 
Dat lijkt me niet voldoende om hartkloppingen van te krijgen. Maar je kan het een paar dagen uitproberen. Bakken in ghee of roomboter.

 
Het lijkt wel of het met dat warme weer, wat ik overigens heerlijk vind zolang het niet drukkend is, erger is geworden. Ik drink ook genoeg en genoeg Keltisch zeezout voor mijn mineralen.

Ook als ik een beker warm water met gember,honing en kaneel neem dan gaat mijn hart weer tekeer...

 
Ja daarom vroeg ik het ook..ik heb er nl ook last van bij dit warme weer..zelf heb ik het idee dat die warmte uitputtend is voor mijn lijf.

Ik eet met die warmte steeds kleine beetjes en doe heel rustig aan,daardoor is het minder geworden bij mij.

Ik dacht ook even dat het aan de kokosolie lag maar dat blijkt niet het geval te zijn.

 
Heb jij dat ook met deze drukkende warmte?

Ik denk dat ik bepaalde vitamines mis omdat k steeds minder eet met deze drukkende ellende.

Als ik 2 maanden in Spanje ben heb ik nergens last van, misschien ook omdat het een gezonder microklimaat heeft op bepaalde plaatsen en lekker veel zon die niet zo benauwend is.

 
Ik heb het ook met die drukkende warmte idd..ik eet wel normaal dus ik heb bij mezelf inieder geval niet het idee dat het met vitamines te maken heeft.

Spanje heeft idd een heel ander klimaat en is anders warm dan NL.

 
Precies, daarom staat NL op de 12e plaats met kanker(dat zegt al genoeg hoe ongezond NL is) en Spanje op 31.

Het mediterraans eten daar voel ik me prima bij, knoflook, olijfolie, vis, rode wijn...

 
Is ook veel gezonder..maarja...ik ben blij dat het nu wat afgekoeld is kan ik tenminste weer normaal ademhalen voor mn gevoel.

 
Omdat de hete lucht vol zit met geconcentreerde troep. Nu het aan het afkoelen is, nies ik me de afgelopen 2 dagen helemaal suf. Het is allemaal ingeademde troep die eruit komt. Ik kan me ook voorstellen dat je hart er sneller van gaat slaan, omdat deze belasting een vorm van stress is.

Mike

 
Ja ik krijg het heeeeel benauwd van die warmte in NL..ga daardoor ook weer meer hyperventileren :-{ en daar was ik voor de warmte eigenlijk zo goed als vanaf.

Ik vindt die warmte echt zwaar vermoeiend en volgens mij heeft Mike gelijk dat de lucht vol met troep zit.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan