H2O2

G

Guest

Guest
Ik heb een groot probleem.

Ik heb een tijdje geleden 1 liter H2O2 gekocht van 35%

Ik zit daar nog 4321 dagen aan vast met mijn inname van 4 druppels per dag.

Wie kan ik er een genoegen doen? Bij meerdere belangstelling wel ophalen en met een wat klein flesje!

Woon in Bosch en Duin 3735KP

ToN

 
ToN,

Geef je ook in dit topic even aan als het op is, dan haal ik het topic weg, anders blijven mensen reageren.

Lia

 
Poekie,

Je zit weer op het "vinkentouw".

Ik zal het doen. Een tijd geleden dat ik met je contact had.

ToN

 
Waarom wil je het kwijt.Het blijft heel lang goed. Ben je van je geloof afgevallen? Ik heb zojuist zelf een nieuwe fles besteld en ontvangen. Anders had ik het wel willen hebben.

Maar interesse van an deren zal er wel zijn.

 
Liesje,

Ik ben de enige van mijn familie, vrienden en kennissen die zo "gek'is.

Dan doe ik er 13 jaar over dat leek me een beetje lang. Dan zit ik met mijn 90 jaar al lang en breed in de verzorging en wordt er alles voor me geregeld. Het spul zou toch enigszins degenereren. Dan krijg je op den duur maar oudbakke, kromme en verroeste zuurstofatomen in je lijf. Ik kan het beste nu maar delen.

Ik geef ook niet alles weg hoor.

ToN

 
misschien kan je het aantal druppels verhogen dan is het sneller op. :D

 
Sheila,

Bij een hogere dosis ging ik er van gruwelen. Ik dacht, dan maar minder en het wel door te zetten. Mede omdat ik me tamelijk goed voel. Vandaar die liter. Smaakte het nu maar naar mijn zelfgemaakte koffielikeur!!!!, dan was er ook geen aanbieding geweest.

ToN

 
ik vond het ook niet lekker, en dronk het op met mijn neus dicht en nam daarna een theelepel rauw honing en toen ging het best

 
Ik heb zelf ook nog een flesje H2O2 staan dat ik af en toe gebruik, Ik vraag me af hoe lang zou de waterstofperoxide eigenlijk houdbaar zijn? Het vervalt uiteindelijk terug naar water en zuurstof. Duurt dit dan 1 jaar of 5 jaar als het in het donker bij kamertemperatuur bewaard wordt. Is het te zien aan de waterstofperoxide dat deze niet meer actief is?

Heeft iemand hier ervaring mee?

 
Quote:
Ik heb zelf ook nog een flesje H2O2 staan dat ik af en toe gebruik, Ik vraag me af hoe lang zou de waterstofperoxide eigenlijk houdbaar zijn? Het vervalt uiteindelijk terug naar water en zuurstof. Duurt dit dan 1 jaar of 5 jaar als het in het donker bij kamertemperatuur bewaard wordt. Is het te zien aan de waterstofperoxide dat deze niet meer actief is?

Heeft iemand hier ervaring mee?



Ik vroeg me ook af wat de houdbaarheid van h2o2 is?

Is er iemand in omgeving Den Bosch die wat H2O2 over heeft? Ik wilde gaan bestellen om te testen of het wat voor me is, maar als 'arme' student 25-30 euro neertellen voor iets wat ik misschien enkele malen gebruik is me nu even wat heftig.

Is er bij bijv. de ekoplaza ook H2O2 te koop?

 
Bij ekoplaza hebben ze het in ieder geval niet. Daar hebben ze alleen biologische chips en biologische koekjes :lol:

 
@sprout, ik heb een grote fles H202 35% staan waar ik nog heel lang mee toe kan. Je bent welkom om wat op te halen. Ik woon in Rosmalen.

 
@Catootje, oke bedankt dat is aardig, misschien dat Mike onze mailadressen even kan uitwisselen?

 
Ik neem al een hele tijd H2O2 en hoewel ik de eerste tijd de smaak afschuwelijk vond (met 1 druppel 3% al) heb ik er nu helemaal geen last meer van (10 druppels 35%). Appelazijn vind ik zelfs best lekker. Ik lees vaak dat mensen het combineren, dus ik dacht vanmorgen kom laat ik dat ook eens doen. Het kwam er bijna door m'n neus weer uit, wat was dat vies. Ik vond de smaken elkaar versterken. Daarnaast viel het als een blok op m'n maag en voelde ik me echt rot daarna.

Het zou wel kunnen dat ze elkaar hun werking misschien versterkten, ik had snel zuurdere ontlasting en moest ook nog extra niezen. Desondanks, ik probeer het niet nog een keer.

Ik dacht, misschien anderen die het altijd samen nemen en het zo smerig vinden, probeer het eens apart misschien valt het dan alles mee.

 
Quote:
ik had snel zuurdere ontlasting en moest ook nog extra niezen



Lijkt me een teken van ontgifting.

Lia

 
Ik heb nog niet zo lang geleden ook een liter 35% H202 gekocht. Mocht iemand interesse hebben in een flesje dan kan ik wel wat missen.

Amstelveen.

 
Hoi AP,

@ Mike zou je onze E-mail-adressen kunnen uitwisselen?

 
Ik heb per ongeluk waterstofperoxide (van 35%) op mijn vingers gekregen en ze werden poeder wit, is dit erg/gevaarlijk?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan