H2o2

G

Guest

Guest
Bij het innemen hiervan kan ik ineens misselijk worden en beetje wattig gevoel in me hoofd..heb ben meerdere mensen dit?

 
Even inbreken in het topic hoor..ik ben absoluut geen rekenwonder en wil graag beginnen met de h202..maar als ik ergens een theelepel h202 in doe..hoeveel theelepels water moet ik er dan bij doen?

En..waar ik woon hebben we bronwater en geen kraanwater..dat bronwater wil nog weleens wat roest van de leidingen bevatten.Kan ik dat bronwater gebruiken of is het beter kraanwater te pakken van vitens?

 
Maakt het uit of je H2o2 savonds of sochtends neemt?

Ik nam het nu een aantal dagen voor het slapen gaan, omdat ik mij vrij moe voel na het innemen (ontgiftiging) en het is handiger als je je moe voelt voor het slapen gaan dan gedurende de dag;)

 
beter een half uur voor het eten, gewoon paar druppels in een glas water en dan rustig opbouwen

 
Lees de links die Tanja heeft gegeven. Je maakt gebruik van druppels en niet van theelepels, je dient het nuchter in te nemen en nuchter betekend niet automatisch een half uur voor de maaltijd. Water uit de kraan kan prima.

 
Bedankt Alexandra..ik ga de links nog eens bestuderen en hoop dat ik het dan begrijp..{ben echt geen rekenwonder..zachtjes uitgedrukt} ik heb 35% die ik dus wel verdunnen naar 3% voor mn schimmelnagels.

 
Ik ben ook geen rekenwonder. Neem een glazen fles en een eierdopje. Doe 1 eierdopje vol met 35% en doe het in de fles. doe er 11 eierdopjes water bij en voila, 3% :D Heb je gelijk een voorraadje om je tanden te poetsen en weet ik veel wat nog meer wel niet allemaal. Staat in de linken van Tanja.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan