Bij jouzelf of iemand in jouw nabijheid?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjwel voor jpuw reactie Mike.Ik zie het al, gaat over je vrouw. Die Buteyko-ademhaling lijkt me niet gezond als therapie tegen kanker. Kanker is anaeroob, de cel ontwikkelt dan een omgekeerd metabolisme waarbij zuurstof wordt ingeruild voor anaerobe fermentatie van glucose. Buteyko gaat ovet een omgekeerde ademhaling waarbij zuurstof wordt vervangen door CO2. Ik heb nooit geloofd in deze methode, maar bij kanker lijkt het me al helemaal verkeerd.
Mike
Vriendin van me wil dit misschien ook eens proberen. @Surv wat zijn jullie bevindingen hiermee?Sinds gisteren is mijn echtgenote begonnen met watersof therapie ivm met CLL.
Met deze waterstofapparaten:
Bekijk bijlage 37567
Lost waterstof op in water.
Bekijk bijlage 37568
Om watersof in te kunnen ademen
Bron: https://www.waterstoftherapie.nl/shop
En ik doe gezellig mee.
Ben benieuwd wat het oplevert.
Erg goed als je het regelmatig gebruikt, maar dan niet te lang.Vriendin van me wil dit misschien ook eens proberen. @Surv wat zijn jullie bevindingen hiermee?
Dank! Ik begrijp dat jullie vernevelen en niet drinken? En welk apparaat dan precies?Erg goed als je het regelmatig gebruikt, maar dan niet te lang.
Bij ons is 5 tot 10 min per dag genoeg bij voorkeur 's ochtends zodat je er 's nachts niet wakker van ligt of dan onrustig slaapt.
We gebruiken een H2Booster:Dank! Ik begrijp dat jullie vernevelen en niet drinken? En welk apparaat dan precies?