h2o2 vernevelen

arjensijtsma

New member
Een tijd terug was ik in de Lidl en daar lag voor de helft van de prijs een vernevelapparaat, je weet wel, zo'n medisch apparaat waar bjiv. COPD patiënten hun medicatie mee vernevelen
Mijn eerste gedachte was dat wanneer vloeibare medicatie er mee verdampt kan worden, waarom H2o2 niet?
Voor de prijs kon ik 'm niet laten liggen, de helft korting en het apparaat zag er kwalitatief hoogwaardig uit.
Het voordeel is dat de zuurstofmoleculen naar mijn idee direct in je bloedbaan komen zonder dat je misschien verlies hebt omdat het door je maag/darmstelsel moet gaan.
Overigens denk ik dat het voor je darmen ook goed is om h2o2 inwendig te nemen, je zou het bijvoorbeeld kunnen combineren vernevelen en inwendig.

Wat ik wil weten of er meer mensen zijn die de h2o2 vernevelen middels een vernevel apparaat en wat hun ervaringen zijn daarmee.
Ik heb heel google en youtube afgespeurd of er meer mensen bestaan die het zo doen.
Het enige wat ik kon vinden is dat sommige ziekenhuizen h2o2 vernevelen om ruimtes te desinfecteren van schadelijke ziekteverwekkers.

Mijn ervaring is dat ik er genitale herpes mee heb genezen, een diepliggende candida infectie tussen m'n tenen die ik al 10 probeerde te bestrijden met allerlei middeltjes, een betere huid gekregen, nooit meer ziek of heel kort even ziek, bijvoorbeeld een paar uur ipv een week met griep of iets dergelijks.
Meer energie, uithoudingsvermogen, sneller herstel , geen spierpijn, helderder denken.
Ik vernevel 3 a 4 keer per dag een 3 procent verdunning, ik voel zelf aan wanneer ik genoeg heb.
 
Ik vindt het nogal opmerkelijk dat niemand reageert, het is nogal een ontdekking om de H2o2 te verneleven.

H2O2 inwendig blijkt dus helemaal niet te werken, of minimaal, wellicht dat het alleen je darmen schoonmaakt.

Door de H2O2 3% te vernevelen komt de actieve zuurstof direct in je bloedbaan en er is geen parasitaire indringer die overleeft.

Zijn er niet meer mensen die het op deze manier toepassen?

Ik heb genitale herpes niet kunnen genezen door inwendig h2o2 te nemen volgens het bekende schema, wel door te vernevelen.

 
H2O2 inwendig blijkt dus helemaal niet te werken, of minimaal, wellicht dat het alleen je darmen schoonmaakt.

Is dat jouw ervaring of waar blijkt dit anders uit?
Zelf neem ik sinds 5 dagen H2O2 (en daarvoor enkele weken Aerobic O7) en ik voel dat het wel helpt daar ik me veel energieker voel.

Het lijkt mij dat als je het oraal neemt dat het lichaam hier dan toch iets mee doet. Waarom denk jij dat het niet werkt?

Er zijn meer mensen die vernevelen zie ik als ik google op 'inhale' 'h2o2'. Het is vast voor jou een hele ontdekking en het is ook onwijs fijn dat je dat hier deelt maar -zoals altijd- zijn er meer mensen die op het idee zijn gekomen :)

 
Het voordeel is dat de zuurstofmoleculen naar mijn idee direct in je bloedbaan komen zonder dat je misschien verlies hebt omdat het door je maag/darmstelsel moet gaan.

Heb je COPD?
Zo niet, dan zit er genoeg zuurstof in je bloed.

 
Ik had je bericht wel gelezen en ben geinteresseerd. Ik krijg snel diaree van alles en nog wat dus vernevelen zou me wel uitkomen.
Ik heb candida en kom daar ook maar niet vanaf.
Hoe lang doe je dit al dan? Want je hebt jezelf genezen dus neem ik aan dat je het al langer doet. Je schrijft: een tijd terug bij de Lidl" ik neem aan dat je het onlangs pas hebt gekocht.
Het enige wat ik af en toe deed was H202 in mijn spoelwater ( ik gebruik iedere dag 1,5 liter water in mijn darmen) zie voorsteltopic endeldarmschade maar de candida is niet weg. Maar doe het momenteel niet, omdat ik niet weet of dat kwaad kan. Engelse websites heb ik niets aan.
Misschien kan ik ook vernevelen met iets simpels. Een fles met zo,n verneveldop voor bv
een lekker luchtje. Hoeveel H202 t.o.v. water doe je dan?

 
Ik had een tijd lang veel last van sinusitis en ik sprak toen ook iemand die me aanraadde om h202 te vernevelen in de plaats van wat ik toen wilde doen: ozonlucht van geozoneerde olijfolie opsnuiven. Uiteindelijk kwam de sinusitis bij mij van de melkallergie. Ik ben nooit meer aan het vernevelen toe hoeven komen wat dit betreft.
Goed dat het voor jou zo goed werkt Arjen!
Ik weet wel dat in de tijd van de gehypte mexicaanse grieppandemiedreiging dat Desiree Rover het veel had over colloidaal zilver vernevelen in de longen.

 
Als ik het dus goed begrijp spuit je de vernevelde H2O2 op de huid? Of hoe moet ik het me voor me zien?

 
Nee ik heb zelf een aantal keer H2O2 inwendig gebruikt, dit bleek op geen enkele manier te werken.
Met vernevelen bedoel ik het inademen van de H2O2 middels een vernevelapparaat.

Als je ziet wat voor rotzooi er uit mijn longen is gekomen, groen gele drap, dagenlang achter elkaar.
Op mijn scrotum zijn een soort tumoren ontstaan waar ook vieze rotzooi uit is gekomen.

Dit heb ik allemaal niet bereikt met H2O2 inwendig te nemen, er gebeurde nauwelijks wat en ik heb precies dat schema gevolgt, ik had alleen maar last van misselijkheid en ik werd er naar van.

Door verneveling komt het direct in je bloedbaan, wat dus veel effectiever is...

 
Ik gebruik op op 10 ml 12 druppels 35%, dat komt neer op een verdunning van 3%
De eerste dag gebruik je 1 druppel op 10 ml en daar doe je elke dag een druppel bij, ook een opbouwschema dus.

Je kan het ook uitwendig tot je nemen. Ik maak een mengsel van olijfolie, H2O2 en appelzazijn, goed schudden en dan trekte de actieve zuurtsof langzaam in je huid, dit zou ik in combinatie met de verneveling doen, dan zul je zien dat een schimmel binnen een paar dagen weg is.

 
Collodiaal zilver heb ik ook over gelezen, misschien zou je het kunnen combineren met de H2O2? Ik weet niet of dat samen gaat...

 
En nog een reactie op Edwin. Volgens mij heeft niemand genoeg zuurstof in zijn bloed, het percentage zuurstof in de lucht is met 20 a 30% afgenomen
Tenzij je in een gebied met zuivere lucht woont en dagelijks urenlang ademhalingsoefeningen doet, dan wel.

 
En nee ik heb geen COPD, ik gebruik een apparaat die COPD patienten gebruiken zodat je de verneveling makkelijk in kan ademen.

 
Liesje. Mijn schimmel die ik tussen mijn tenen ging ook niet weg door H2O2 inwendig in te nemen, wel door het te vernevelen, binnen een paar dagen was de candida verdwenen.
Ook tussen mijn tenen ontstonden een soort tumoren/blaren waar allemaal rotzooi uitkwam, schimmels overleven gewoon niet in een zuurstofrijk lichaam en mijn ervaring is dat je lichaam niet zuurstofrijk wordt door H2O2 inwendig te nemen.

 
Als ik terug denk aan al die keren dat ik H2O2 inwendig heb genomen was mijn ervaring dat candida -en herpesklachten alleen maar erger werden, ik kan ook niet helemaal verklaren waarom, wellicht is het juist een aanslag op je lichaam waardoor je weerstand minder wordt.
Ons lichaam is lijkt mij helemaal niet gebouwd om via ons maag/darmstelsel zuurstof op te nemen.

 
En wat ook leuk is om te vermelden, het lost niet alleen parasitaire indringers op in je lichaam, je hebt energie voor 10, stress wordt weggenomen en je voelt je super scherp.

 
En nog een reactie op Edwin. Volgens mij heeft niemand genoeg zuurstof in zijn bloed, het percentage zuurstof in de lucht is met 20 a 30% afgenomen
Tenzij je in een gebied met zuivere lucht woont en dagelijks urenlang ademhalingsoefeningen doet, dan wel.

We hebben wel genoeg zuurstof in ons bloed. Zo'n 95 tot 100% van het hemoglobine in het slagaderlijke bloed heeft zuurstof gebonden. Bij COPD patienten kan dit lager zijn, tot 90%. Zelfs als je maar één keer per minuut inademt heb je nog genoeg zuurstof in je bloed. Wat bij veel mensen wel een probleem is, is de zuurstofOPNAME. Ofwel, de overdracht van zuurstof in het bloed naar de celen. Dat wordt veroorzaakt door te weinig CO2 in de longblaasjes (alveoli). Dit wordt het Bohr effect genoemd.

 
Oke en hoe verklaar je dan de gezondheidseffecten die zich in je lichaam manifesteren en dat je een stuk meer energie krijgt?
Wat voor werking zou volgens jou de hoge dosis O2 in je longen hebben?

 
he Arjen fijn dat je je ervaringen deelt.
Echt.
Ik wil wel nog 1 ding zeggen: die misselijkheid die je had na oraal gebruik van de h202 : die kan ook een ontgiftigingsreactie zijn geweest.

Hierover: Ons lichaam is lijkt mij helemaal niet gebouwd om via ons maag/darmstelsel zuurstof op te nemen.

Toch: ik drink elke ochtend een liter geozoneerd water en dat doet mij toch wel goed.
Als ik het laat versloffen dan krijg ik problemen met mijn nieren.

Dit doet verder niets af aan het feit dat jij goed systemisch geholpen bent met de verneveling van h202 in de longen.

 
Het enige wat ik kan zeggen is dat h2o2 inwendig bij niet werkte, ik heb tot drie keer het schema afgemaakt.
Ik was opgefokt, ik zag er slecht uit, depressief en het genas niks in mijn lichaam.
Nu voel ik me beter dan ooit, mijn lichaamsvet is aanzienlijk verminderd tot bijna niks meer, ik heb geen bijverschijnselen, mijn huid ziet er egaal uit, geen puistjes meer, een zachte huid ook.
Ik wil niet zeggen dat h2o2 vernevelen 'het' wondermiddel is, het is de combinatie van het weston price dieet, ontzuring (appelazijn), mineralen, jodium, zwavel, dat soort dingen.
H2O2 vernevelen doet zijn werk, dat zie je duidelijk, mensen in mijn vriendenkring merken dit ook en die hadden ook allerlei klachten van H2O2 inwendig.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan