H2O2 of Chloordioxide ??

G

Guest

Guest
Sinds de tumor bij mijn vader ben ik me enorm gaan verdiepen in anti-kanker middelen en kwam dus uit op H2O2 en MMS(Chloor dioxide) maar wat is beter want allebei samen kan dus niet.

Voor mezelf zou ik dit ook wel eens willen gaan proberen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 
De zoekfunctie leert dat in dit topic het volgende staat:

Quote:
Enjoy,

Je maakt een ernstige denkfout. Benzoylperoxide wordt gemaakt door waterstofperoxide te vermengen met benzoylchloride. Dit doet me denken aan MMS, chloordioxide. De chloor is een gifstof, de peroxide niet. Je vergiftigt jezelf dus gedeeltelijk, terwijl je aan de andere kant geconcentreerde zuurstof toevoegt. Daarom zijn er minstens zoveel negatieve ervaringen met MMS als er positieve zijn. Je lichaam zit te wachten op de zuurstof, niet op de chloor. Chloordioxide (MMS) is eveneens een bleek- en schoonmaakmiddel. Waterstofperoxide valt in je lichaam uiteen in water en zuurstof en is dus niet toxisch. Aangezien waterstofperoxide uitwendig aangebracht ook zonder toxische chloor het gewenste effect geeft is er geen enkele reden om benzoylperoxide te gebruiken. Waterstofperoxide kan als bleek- en schoonmaakmiddel worden ingezet, maar doet zijn werk op niet-toxische wijze, tenzij je overdoseert of het combineert met schadelijke stoffen als chloor.

Mike


 
Ik las net een bericht van de hand van iemand die ik ken die met de mms o.a. de lyme heeft bedwongen.

Toevallig dat ik die persoon net weer sprak die bij mij altijd lovend deed over de bereikte resultaten met mms.

Van de lyme is die dus af, maar nu heeft die... kanker.

Deze persoon vertelde me nu dat hij er nu pas achter is dat de MMS niet goed is voor de celstofwisseling.

Moge dit een waarschuwing zijn voor eenieder die mms overweegt te gebruiken.

Tegelijk: afgelopen woensdag was ik bij een lezing over iemand met terminale prostaatkanker.

En nadat die tevergeefs een aantal andere behandelingen (alternatief) had uitgetest tegen kanker, was die in 1 dag weer op de been met dichloorazijn. De dag na het eerste glaasje dichloorazijn kon deze persoon de volgende dag weer joggen.

Dit terwijl anderen met kanker het helemaal niet noodzakelijk goed doen op dichloorazijn volgens de spreker.

Deze persoon zei: elke kanker is anders.

 
Ik kende een inmiddels overleden kankerpatient die neurologische klachten heeft overgehouden aan DCA. Ik ben dus geen fan van MMS of DCA, maar wel van H2O2. Water en zuurstof zijn goed voor de cellen, maar chloor vergiftigt ze.

Mike

 
Mike,

ik heb ergens op deze site gelezen over jou bedenkingen betreffende MMS.

De informatie die ik op internet tegenkom zegt vaak het volgende hierover:

"Indien de chloordioxide ionen niet in aanraking komen met pathogenen of andere toxinen, zullen deze tot keukenzout vervallen en in een aantal gevallen hypochloor zuur, dat óók door het lichaam kan worden gebruikt."

Dit citaat is afkomstig van onderstaande website.

http://mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com/chloordioxine-kuur/

Dus in dat opzicht lijkt het een onschuldig middel.

Klopt dit nu wel of niet...

 
Of deze:

"MMS of chloordioxide klikt wat enger omdat het woord chloor erin voorkomt, maar na de beoogde reactie valt de verbinding echter uiteen in H2O en NCl wat hetzelfde is als keukenzout. Chloordioxide is vele malen krachtiger dan waterstofperoxide omdat het twee ipv 1 vrij zuurstof radicaal heeft dat kan reageren. Het komt twee elektronen tekort en is dus negatief geladen. De reactie bestaat uit het stelen van twee elektronen, waardoor het pathogeen in feite uit elkaar wordt gerukt en de waterstof dioxide uiteenvalt in natrium (keukenzout) en water."

Vraag me niet naar de bronvermelding, kan het niet terugvinden...

 
Pfff, Anna doet alles in etappes...

Heb de link toch nog:

http://mms1.nl/index.php/mms-valt-in-lichaam-uiteen-in-water-en-keukenzout/

Brief aan Tros Radar over Uitleg samenstelling MMS door Ir. Linda Woudstra

Linda is (blog)schrijfster van de al eerder genoemde site mijnstrijdtegenkanker.

 
Quote:
Chloordioxide is vele malen krachtiger dan waterstofperoxide omdat het twee ipv 1 vrij zuurstof radicaal heeft dat kan reageren



Dat snap ik niet. chloordioxide is CL2O2 en waterstofperoxide is H2O2. Het verschil is toch gewoon in plaats van H een CL en verder niets?

Allebei twee zuurstof atomen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan