H2O2 in hoge doseringen

Gadsie

New member
Ik heb problemen waar ik tot nu toe helaas geen oplossing voor heb kunnen vinden. Ik denk dat H2O2 kan helpen. Ik gebruik het al en het heeft geen effect. Ik zit op 30 druppels per dag. Ik wil graag ophogen. Kan ik gewoon blijven ophogen zo lang ik wil en er van uitgaan dat ik wel merk wanneer het teveel wordt?

 
Zo heb ik het ook ooit gedaan. Ik ben toen tot 38 druppels gegaan. Dus je zou nog kunnen kijken of je wat merkt als je hoger gaat. Sommige kankerpatiënten gaan volgens Mike tot wel 100 of meer druppels, 3x per dag.

 
Janse,

Heb je de 38 druppels later kunnen afbouwen en krijg je nu bij een lagere dosering ook een reactie?

 
Nee, ik heb niks afgebouwd. Maar het is al een paar jaartjes geleden dat ik dit gedaan heb. Ik heb het echt al tijden niet genomen. Ik gebruik h2o2 eigenlijk alleen als mondspoelmiddel na het tanden poetsen. Je tanden voelen dan weer heerlijk schoon en glad aan.

 
Wat is het maximale aantal druppels wat je van h202 kan gebruiken? Of moet je gewoon blijven ophogen tot je iets merkt?

 
Ik denk het wel. Ik ga eerst iig eens ophogen tot de 60 druppels en als ik dan nog steeds niks merk zie ik wel verder.

 
@Jp, meerdere keren per dag is wel vervelend want dan moet je de hele tijd rekening houden met eten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan