h2o2 en stent

Andreas

New member
Ik heb begrepen dat amalgaan vullingen en h2o2 tot problemen kan leiden.

Een jaar geleden is bij mij een stent geplaatst, die is ook van metaal en kan dus misschien ook gaan oxideren. Of moet ik juist andersom redeneren en zorgt de toegevoegde zuurstof aan het bloed er juist voor dat er een reinigende werking ontstaat? Een kennis waarschuwde me ervoor en ik ben er dus maar even mee gestopt.

Andreas

 
Andreas,

Het antwoord op dez vraag is pas echt te geven als je 100% zeker weet van welke materialen je stent is gemaakt. Als er materialen tussen zitten die gevoelig zijn voor oxidatie dan heeft die kennis van je een punt.

Mike

 
Mike,

De stents van tegenwoordig zijn pre-medicated en zorgen ervoor dat er ongeveer een jaar geen plaque op kan gaan hechten en aldus in de vaatwand kan worden opgenomen.

Ik ben inmiddels gestopt met alle hartmedicatie en ik voel me er buitengewoon goed onder. Ik heb geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar eens informeren.

Andreas

 
In principe brengen ze geen lichaamsvreemde in en mens die gaan oxideren, en al helemaal niet op vasculair gebied.

Jakob

 
Jacob,

Dank voor je reactie. Voorzover ik heb kunnen nagaan worden ze gamaakt van een kobaltlegering en dat is 'weinig' gevoelig voor oxidatie. Dus als ik het goed begrijp kan ik dus verdergaan met de h2o2.

Andreas

 
Andreas,

Ja hoor mag geen probleem zijn. Verreweg de meeste lichaamsvreemde implantaten zijn van kobaltlegeringen en dus niet gevoelig voor oxidatie. Het probleem wat je ermee niet weg neemt is dat de stents weer dicht kunnen slibben.

Ik adviseer jou vitamine K2 te gaan gebruiken. Òp geleide van de carboxileringsgraad van het circulerend MGP is het voor gezonde personen 180 microgram per dag.....dus 2 capsules moet voor jou voldoende zijn per dag !

Ik hoop dat je hiermee verder kunt, anders hoor ik het wel.

Groet,

Jakob

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan