h2o2 en hoofdpijn

Fiona

New member
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag, ik ben al een tijdje bezig mijn h202 druppels te verhogen, ik zit nu rond de 20, maar merk dat ik steeds voor in mijn hoofd een beetje druk krijg. (voelt als beginnende hoofdpijn) ik heb dit ochtend vrijwel altijd nadat ik mijn druppels h2o2 /35% heb verdund met water en sole, maar naar mijn ontbijt is dat vrijwel altijd weg. Maar nu (nu ik dus aan de 20 druppels zit) gaat de hoofdpijn niet meer weg.

Nu moet ik wel toegeven dat ik me de laatste tijd wat te druk maak, dus wellicht dat dit hier ook iets mee te maken heeft, of kan het misschien komen dat 20 druppels voor mij gewoon te veel is?

Ik ben erg benieuwd naar de reacties!

groetjes

 
hoofdpijn voel ik niet, maar ik heb 1 keer 15 druppels 3% genomen (net iets meer als 1 druppeltje 35% omgerekend) en ik werd ook meteen een soort van duizelig (hetzelfde krijg ik als ik ontzettend moe ben).

Persoonlijk vind Ik het een vrij heftig goedje en gezien jou reactie is deze dosering te heftig voor je.

Maar goed ik ben op dit moment geen echte referentie, aangezien ik er persoonlijk niet helemaal achter sta en het dus niet heb doorgezet.

 
Fiona,

Ga gewoon weer even terug in aantal druppels net zolang totdat het weer goed voelt en ga dan weer ophogen.

Maar misschien moet je er gewoon doorheen en is het op een gegeven moment over en komt het inderdaad van de drukte.

Kwestie van proberen. Misschien wordt er een oude kwaal aangepakt en opgeruimd.

Lia

 
fiona

ik had exact hetzelfde

nu neem ik mijn druppels vandaag (22 van 35%) in met bronwater ipv leidingwater

ik heb sindsdien geen hoofdpijn meer

gerda

 
bedankt gerda, dat ga ik dan ook eens proberen. (ik neem het nu met gedstileerd water). bedankt voor de tip.

Ik neem ook de 35% druppels.

@Joopie, mag ik vragen waarom je ermee bent gestopt?

 
Beste Fiona,

In het geval je voor spanning overgevoelig bent kan je hierop reageren door middel van spanningshoofdpijn.

De afgelopen periode kreeg ik hinderlijke aanvallen van duizeligheid in de ochtenduren mede omdat we op korte termijn heel veel zorgen tegelijkertijd kregen op zowel privé als zakelijk vlak. Dit alles ontregelde mede mijn bloedsuikerspiegel en om deze reden tijdelijk noodgedwongen alle melkproducten geschrapt.

4 jaar geleden had ik gelijkaardige klachten toen ik veel melkproducten nuttigde en dan ga je verbanden leggen. Mede om deze reden heb ik de NKO-arts opgezocht. Lichamelijk is er geen oorzaak gevonden.

Hij gaf me mee dat veel van zijn patiënten in periodes van spanning in extreme mate reageren door overactieve organen, slapeloosheid, duizeligheid en hoofdpijn. De afgelopen week hebben we met ons gezin keihard gewerkt om alle zorgen 1 voor 1 weg te werken en de meeste zijn zo goed als weg. Resultaat : goede nachtrust, een extreem gevoel van bevrijding en geluk. We genieten en het gevoel van duizeligheid en hoofdpijn blijkt nu over te zijn !

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.842
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan