H2O2 en amalgaam

G

Guest

Guest
Het schijnt dat er kwik vrij kan komen, las ik in een eerder topic, als je H2O2 gebruikt en amalgaam vullingen hebt... Een rietje zou een oplossing zijn... Heeft iemand nog andere suggesties of info?

 
Ik denk dat een rietje gebruiken de beste oplossing is. Ik kan in ieder geval niets anders verzinnen om het contact met kwik in de vullingen te vermijden.

Mike

 
Ik ben afgelopen vrijdag naar tandarts geweest gelukkig was het goed. Ik heb hem ook over amalgaam vullingen gevraagd en zei me dat het vervangen een zwaarder "tegenslag" is dan het hebben van de amalgaam vullingen. Echt duidelijk was hij niet en heb hem kennis laten maken met het WP boek. Daar wist hij niets van en zegt dit te zoeken.

 
Ik zou toch gaan voor vervanging,maar dan wel met een goede afzuiging erboven ivm de dampen en gebruik van een cofferdam, zodat er geen amalgaan in je mond kan komen.

 
Ik had ook al een vermoeden dat h2o2 en amalgaam een listige combi was. Goed dat ik nog ff checkte hier. Heb een tandvleesontsteking op mn verstandkies. Heb wel h2o2 op een gaasje gedaan en hierop gekauwd. (Ook tip van dit forum). Nu kreeg ik van de tandarts spoelwater mee maar ik wilde t met h2o2 gaan doen. Nu denk ik er toch anders over ivm amalgaam vullingen. Bij t schoonmaken onder t tandvlees heb ik trouwens bedankt voor de giftge verdoving. Bleek ook nog wel mee te vallen, liever ff pijn dan die troep, goed dat ik me gister ook hierover ff kon inlezen!

Maargoed dan maar met zoutoplossing spoeln oid?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan