H2O2 bijwerkingen?

G

Guest

Guest
Ik ben lid van de nieuwsbrief van Heel Bewust en daarin wordt beweerd dat H2o2bijwerkingen zou hebben.

Echter wordt dit niet onderbouwd. Uiteraard wordt een ander product aangeprijst.

Zou het kunnen kloppen en wat zijn deze bijwerkingen dan?

Ik weet niet beter dat de bijwerkingen die mensen hier constateren ontgiftingsverschijnselen zijn en je dan een stapje terug kan doen.

http://www.heelbewust.com/Nieuwsbrief-LVI

 
Ja lijkt mij ook want H2o2 is toch gewoon waterstof met zuurstof?

 
Mensen (mijzelf incluis als ik er middenin zit) kunnen het fenomeen ontgiftigingsverschijnsel niet goed plaatsen/aan.

De beste geruststellingen zijn in zulke toestanden vaak nog niet goed genoeg.

En toch ga ik er elke keer weer naar op zoek bij de mensen die er verstand van hebben als het weer zover is.

De enige geruststelling voor mij is wel pas uiteindelijk dat de pijn ophoudt of dat ik op zijn minst garanties krijg dat het ophoudt.

Dit onvermogen van de mens om met ontgiftigingsverschijnselen te dealen: dat is een gat in de markt natuurlijk voor de verkoop.

En het is ook lastig overigens om ontgiftigingsverschijnselen te onderscheiden van vergiftigingsverschijnselen.

Ontgiftiging is ook een vorm van vergiftiging zolang het gif nog niet het eindkanaal heeft gevonden.

De beste manier om ermee te leren dealen is: doseren.

Maar goed: soms wil je wel eens van die ellende af en dan geef je jezelf nog weer eens een klap.

 
Ze hebben het over "ongewenste neveneffecten" dat is iets anders dan bijwerkingen.

Maakt verder niet uit, ze zijn er niet bij een lage dosering.

Als er in Oxygene Supreme werkzaam zuurstof zit dat in het lichaam iets doet, dan zal het in dezelfde verhouding met h2o2 dezelfde neveneffecten hebben.

Bizar duur trouwens: op de hoogste dosering gaat een flesje 4 dagen mee, op een normale een maand.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan