H202

Dirtsa

New member
NA ALLE VERHALEN GELEZEN TE HEBBEN, BEN IK BENIEUWD NAAR DIT SUPPLEMENT.

IK HEB HET DAN OOK BESTELD, EN WACHT AF TOT IK HET BINNEN KRIJG.

IK BEN EEN BEGINNELING HIERMEE, DUS WIE KAN MIJ ADVISEREN, QUA DOSERING. IK HEB EEN

PIPETFLESJE BESTELD, 35% FOODGRADE H202, APELAZIJN, EN HONING. MIJ IS NIET DUIDELIJK

HOEVEEL WATER JULLIE GEBRUIKEN, EN HET AANTAL DRUPPELS. OOK LEES IK DAT JE HET LANGZAAM MOET OPBOUWEN, EN WEER MOET AFBOUWEN.

 
In het begin kun je een flesje maken met 3% verdunning, 1 op 12.

In een donker flesje of donker wegzetten.

Deze verdunning kun je ook gebruiken om te ontsmetten of voor het tandenpoetsen.

Begin eerst met de 3% verdunning, eerste dag 1 druppel in glas water (mag met de sole).

H202 innemen liefst 1.5 uur voor de maaltijd, en ook daarna liefst 1.5 uur niet eten.

Per dag kun je de druppels opvoeren, dit kan per druppel of met meerdere druppels.

Je mag dit iedere dag verhogen of per 3 dagen. Net waar je je het best bij voelt.

Ik ben in het begin per druppel omhoog gegaan, als je op 12 druppels zit kun je overgaan op de 35 % verdunning, ik heb toen per 3 dagen 1 druppel erbij gedaan. Tot ik op 4 x 17 druppels 35% zat, dit heb ik een poos volg ehouden, daarna weer langzaam afgebouwd.

Nu op onderhoudsdosering van 3 druppels 35%.

Je moet goed leren luisteren naar je lichaam.

Als je de H202 binnen krijgt, gebruik dan de eerste keer plastic handschoenen, meestal heeft de fles wat gelekt nl, dit kan wat prikken op de huid. Niet schrikken, de witte vlekken en het branderige gevoel trekken snel weer weg, zonder enige schade.

 
dat is een duidelijke uitleg, dankjewel. dan ga ik ook eerst maar eens beginnen met 3% verdunning. maar heb je niet steriel water nodig om een 3% verdunning te maken? of kan je ook gewoon kraanwater gebruiken?

 
kan waterstofperoxide intraveneus toegediend worden of mag het niet rechtstreeks in het bloed?

en kan dat opdezelfde manier gedoseerd worden als oraal?

 
Het kan zeker intraveneus worden toegediend maar dan in een zeer minimale oplossing, nl. 0,0375%. Bovendien moet dit gedaan worden door een gekwalificeerd persoon met ruimschoots ervaring hierin.

Mike

 
die zijn er zeker, in een ander topic staan er een paar. Ook duitsland kent verscheidene therapeuten. Sauerstoff therapie.

Kijk bij intraveneuze ozontherapie of zo.

 
Ik kreeg de fles waterstofperoxide in huis gisteren,maar wil toch meer weten/lezen voor ik beging.

VRAAG: Als de 02 je cellen in gaat, waar blijft dan de H2?

 
Die gaat ook naar de cellen. In onze moderne wereld lijden we massaal aan zuurstoftekort en uitdroging op celniveau. H2O2 kan een belangrijke rol spelen bij het aanvullen van tekorten aan de twee belangrijkste energieleveranciers voor je cellen: zuurstof en waterstof. Zuurstof is een schoonmaker/reiniger en is basisch en mannelijk, waterstof een bouwstof en is zuur en vrouwelijk. Dit is de reden waarom de twee elkaar in de natuur weten te vinden en tot elkaar aangetrokken zijn en je cellen hebben beide nodig.

Mike

 
ik zit te denken aan of starten met H202 of een leverreiniging, ik heb het gevoel een volgende stap te willen zetten.

Blijf wel wat "last" te houden op mijn rug ter hoogte van mijn schouderbladen, niet vreselijk,maar aanwezig, alsof je verkeerd hebt gelegen.

het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat ik meteen teveel doe en 1 op 12 zegt me niks *bloos* ben nooit een rekenwonder geweest.lang leve de rekenmachine!!

Ik vond de fles al mega, had een klein potje verwacht, zie dat ik een druppelaar moet regelen andes komt het niet goed.

Iemand een simpele uitleg in bv. 1 glas water (250cc) en dan zoveel druppels of is dat gewoon 1 druppel zoals ik elders al las.

 
Als je wilt verdunnen naar 3% (dus 1 op 12) is dit heel simpel:

Als je 1 druppel pure 35 gebruikt, dan mix je dit met 12 druppels water.

Gebruik je 1 liter pure 35%, dan verdun je dit met 12 liter water.

gebruik je 1 glas pure 35%, dan verdun je dit met 12 glazen water etc.

Zo moeilijk is het niet hoor :wink:

Als ik jou was zou ik trouwens eerst beginnen met de leverreinigingen. Dit lijkt me belangrijker om eerst te doen. tussen de reinigingen moet je weer een maand wachten, dus een mooie tijd om rustig te gaan experimenteren met wat 3% h2o2.

 
@Janse thx

vorige week zei mijn gevoel leverreiniging en je gaat er automatich over lezen, het trekt aan zeg maar, ik geloof niet in toeval.

Die richting ging ik al op met mijn gedachten,dan lees je h202 en ga je twijfelen wat eerst.

ik heb dit bovenstaande opgeslagen, tegen die tijd hoeft deze "blonde" muts geen rekenvraag meer te stellen ;-)

 
rateltje, als je een keukenweegschaal hebt, ik doe: 10 gr H202 en 120 gr water. klaar is je verdunning.

Koop een paar pipetten, lange. Bij mij zat die er trouwens gewoon bij.

Ik doe de verdunning in een leeg levertraanpotje.

 
@Dirtsa die heb ik, dankje voor de tips!

Ik had precies gedaan wat e op de site van Poekie stond,maar had en geen korting ondanks invullen van voedingisgezondheid en geen pippetje gezien of het moet onderin de doos zitten tussen alle bubbels en opgeblazen plastic/papiersnippers.

Ik duik er nog eens in.

eerst doe ik de reiniging, waneer ik een paar dagen vrij ben of dit weekend.

 
Ik heb de 3% binnen. er zat geen pipet bij

iemand een goed adresje voor lange pipetten?

bedankt

 
Onlangs ben bij naar de apotheek geweest en kreeg een flesje + pipet gratis mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan