h202 vraag

Weetje

New member
Beste forum,

Ik ben nu al een weekje bezig met het nemen van h2o2. Ik heb bij unlimited health een flesje van 35% gekocht en hier zat een gebruiksaanwijzing bij. Er staat dat je 3x per dag je 'dosis' kan nemen alleen moet je een x aantal uur wachten voordat je kan eten, en moet op een lege maag.

Ik heb weer ergens anders gelezen dat je minstens 3 uur niet mag eten voordat je een nieuwe 'dosis' neemt.

Voor de zekerheid neem ik het nu alleen maar op een nuchtere maag in de ochtend en wacht ik daarna minstens een uur met het ontbijt. Ik zou het echter wel 2 keer op een dag willen gaan proberen. Hoeveel tijd hanteren jullie met nuchter/niet eten etc?

Alvast bedankt!

 
Bedankt Alexandra! Ik was nog niet bij pagina 16 gekomen in het topic en werd een beetje ongeduldig :mrgreen:

Het antwoord:

Je moet inderdaad tijd aanhouden voor het eten (30-60 min.) en na het eten (2 uur) om oxidatieve reacties met voedingsstoffen te vookomen. Wat betreft de maximumhoeveelheden H2O2, deze is voor gewone stervelingen bepaald op max. 25 druppels 35% 3 x per dag (dus 75 druppels in totaal). Voor kanker- en AIDS-patienten gelden er echter andere regels en kun je tot wel 100 druppels 35% 3 x per dag (dus 300 druppels in totaal) gaan.

Mike

2 uur na het eten valt me dan weer erg mee, ik ga het morgen proberen :)

 
Hahahahaha, meen je niet dat het antwoord op die pagina staat! Heb gewoon gegoogeld en deze pagina kwam naar voren. Nou, het antwoord mag je zeer zeker toevallen!

Succes morgen.

 
Deze richtlijn geldt voor alles waarbij je een mogelijk 'conflict' kunt verwachten.

 
Weet iemand hoe zo'n conflict zich uit met eten? Ben nu ook ruim een week bezig met H202 en weet niet zeker dat er altijd 2 uur na het eten tussen zat, maar heb ook niets vervelends gemerkt (denk dan ook dat er wel ruim 2 uur tussen eten en inname H202 zat). Maar goed, hoe merk je een conflict?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan