h202 en zwanger worden

Fiona

New member
beste lezers,

Wij proberen al een tijdje zwanger te worden en daarom heb ik een vraag,kan het gebruik van h202 kwaad tijdens het proberen zwanger te worden? Aangezien je lichaam veel meer zuurstof binnen krijgt. Kan dit kwaad?

 
Tijdens een zwangerschap raad ik dit ten zeerste af. Je wilt niet ontgiften tijdens een zwangerschap, dit geldt niet alleen voor H2O2...

Verder is het belangrijk dat je nu zoveel mogelijk verzadig vet, cholesterol binnen krijgt, ook je man!

Meer info over wat je echt moet eten: Diet for Pregnant and Nursing Mothers!!!

 
Heb het mij ook al afgevraagd, maar ik zou denken dat een beetje 3% H2O2, bijvoorbeeld via de huid, juist goed kan zijn omdat je meer zuurstof binnenkrijgt maar toch niet zoveel dat je begint te ontgiften?

 
@Fiona,

Quote:
Wij proberen al een tijdje zwanger te worden


Ben ik nieuwsgierig wie dan *wij* zijn...

Jij en een vriendin?

Neem aan dat je vriend niet makkelijk zwanger zal geraken... :D

 
Er zijn bij een zwangerschap andere manieren om je zuurstof opname te verbeteren, denk ook aan de juist balans en hoeveelheid omega6/omega3 vetzuren! Dit zorgt voor betere zuurstof opname in de cellen en ook nog eens voor betere uitwisseling van de voedingsstoffen. Daar heb je dan veel meer aan.

@Ufo, je spreekt ook altijd van WIJ zijn zwanger, maar klinkt in eerste instantie wel maf ja :)

 
@Gerrit,

Mogelijk woon jij in een heel ander deel van het land dan ik.

Ik heb werkelijk nog nooit een vrouw of stel (m/v) horen zeggen: wij zijn zwanger... :roll:

 
Vind ik ook nog altijd raar Ufo, je hebt tegenwoordig zelfs cursussen samen bevallen, dat kun je toch niet met droge ogen beweren, 't is echt waar

http://samenbevallen.nl/

 
Dat is dus weer zo'n maffe uitwas van het feminisme, waarbij de man wordt gedegadreerd tot weekdier en moet 'meepuffen'.

Mike

 
@Tanja,

Indien ze daar bij die cursus ook filmopnames maken, zouden ze er een slapstick van kunnen maken.

Daar zal jij je ogen vast niet droog bij kunnen houden.

Misschien is slap stick, in dit geval wel een eigenaardige woordkeuze, gezien het over zwanger geraken gaat... :D

 
Wacht maar totdat je zelf keer samen zwanger mag zijn. Er is niets mis met de term 'wij zijn zwanger'. Alsof je vrouw enkel zwanger is en jij er als man niets mee te maken hebt, volgens mij was je er toch echt bij! :)

Er zijn ergere/belangrijkere zaken om ons druk over te maken! Ik hoef alleen maar het woord 'degeneratie' te zeggen. Verschrikkelijk wat ik om me heen hiervan zie!!

 
@Gerrit,

Quote:
Er zijn ergere/belangrijkere zaken om ons druk over te maken!


Ja, bijvoorbeeld over het radionieuws wat ik net hoorde; dat de grootste Nederlandse banken beleggen in fabrieken waar kernwapens ontwikkeld worden...

Die wapens zijn bijzonder geschikt om mee te degenereren.

 
Je bent NIET samen zwanger! Je krijgt samen een kind, maar slechts een van jullie is zwanger. Opnieuw die rollenverwisseling en -verwarring. Laten we het beestje bij de naam noemen!

Mike

 
Quote:
maar slechts een van jullie is zwanger


Ja, en doorgaans is dat de vrouw...

Dat puffen van de man gebeurt meestal zo`n 9 maanden daarvoor... :mrgreen:

 
haha of tijdens de zwangerschapcursus dan mogen de mannen een les meepuffen

 
Er valt ook niets te puffen. Een liggende bevalling waarbij de vrouw de baby er letterlijk uit moet persen met veel pijn en moeite is absurd! Natuurvolkeren lieten de zwaartekracht zijn werk doen, de vrouwen bevielen gehurkt.

Mike

 
Idd puffen is flauwekul en puflessen ook. Puffen moet je als de gyne vindt dat je een wee moet ophouden, maar weeen hoeven niet opgehouden te worden als een bevalling gewoon zijn gang kan gaan zonder verstoring. Elke vrouw weet hoe ze moet bevallen als ze maar de kans krijgt om naar zichzelf te luisteren. Dat kun je als er geen 10 man omheen staat te kakelen die het allemaal beter weten dan jijzelf. Of je nu de zwaartekracht wil gebruiken, of juist niet omdat het te rap gaat, je zult het vanzelf wel voelen als het zo ver is.

 
Inderdaad, vrouwen kunnen bevallen zonder dat er daar "professionals¨ bij zijn. Ik heb dat zelf 3x gedaan en alle 3 de keren was dat vele malen beter dan bij de 1e keer (thuis) toen er wel iemand naast zat die op 1 of andere manier beter wist hoe mijn lijf werkte dan ik en me vertelde wat ik moest doen. Dat was dus niet voor herhaling vatbaar. Vrouwen moeten wat dat betreft weer leren om vooral naar zichzelf te luisteren in die omstandigheden. Dat is echt beter voor moeder en kind. En weeen ophouden is fysiek onmogelijk naar mij gebleken is. Ook persen zonder weeen brengt niks, ondanks dat een verloskundige dat wil en zegt da het kan. Je wordt er erg moe van, van de onzin die er in de obstetrische wereld leeft.

 
oh wat een reacties! helemaal super. ach hoe je het ook noemt, het komt voor mij op hetzelfde neer haha. ik ben nu gestopt met de h2o2. maar drink nog wel veel rauwe melk. dat is toch ook reinigend? is dat oke? zodra het zover is kap ik met de melk en stap ik over op rauwe yoghurt en kefir.

 
gezuurde/gefermenteerde melkdranken zijn meer reinigend, dus daar kan je nu al mee beginnen :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan