H202 / 35% FOODGRADE

ell

New member
Hoi allemaal, ook ik heb inmiddels, na het lezen, van deze site bij Hinmeijer de waterstofperoxide foodgrade 35% gekocht.

Maar, ik kom op allerhande sites diverse artikelen tegen over hoe het verdund moet worden.

Met name op engels/amerikaanse sites dat het niet verdund mag worden met Tapwater, wat volgens mij gewoon kraanwater is, maar perse met gedistilleerd water moet verdund worden. Nu lees ik op deze site ook dat je ook 1-3 druppels in glas"kraan" water kan druppelen en dit opdrinken. Dit laatste heeft natuurlijk mijn voorkeur.

Ik heb al sinds babytijd last van eczeem en allergie en van alles geprobeerd, ook homeopatisch, om het te temperen. uiteindelijk lukt het alleen maar met hormonenzalf. Maar sta nog steeds open voor nieuwe input vandaar nu deze H202 foodgrade.

Ik wil deze foodgrade dus inwendig en uitwendig gebruiken, dus ook tegen pukkeltjes en desinfectie en misschien deppen van eczeem plekjes op de huid.

Dus samenvattend:

1. kan ik 1-3 druppels van 35% foodgrade toevoegen in normaal formaat beker/glas met kraanwater.

2. voor gebruik op de huid wil ik de verdunning aanmaken voor in een apart flesje. verdunnen dan met gedistilleerd water of met

kraanwater..

Graag jullie advies?

groetjes

ell

 
De Amerikaanse sites waarschuwen voor kraanwater omdat daar veel chloor en fluor wordt toegevoegd aan het drinkwater en dit kan vreemde interacties geven met de H2O2. Dit doen wij in Nederland niet, dus je kunt gewoon kraanwater gebruiken.

Mike

 
Mag ik even inbreken in je topic..? kan iemand mij vertellen hoe je de waterstofperioxide moet verdunnen voor gebruik?

 
Voor inwendig gebruik: 1 druppel in een glas water en dan langzaam ophogen.

 
Dank voor jullie snelle response en advies, dus daar ga ik start mee maken.

@Mtje: ik heb Constitutioneel eczeem. Begon met dauwworm inmiddels 49,5jr geleden. Erfelijke aanleg en ging vroeger gepaard met hooikoorts/voedselallergie voor tal van produkten en allergie tegen veel "huis"dieren .

En ook allergie tegen mijn eigen zweet in fases. Zoveel oorzaken die het kunnen triggeren, en soms gaat het lange tijd goed en ineens gaat het mis, of het gaat meteen al mis. Voedingsmiddelen geelimineerd enz enz.. Ik heb mij er bij neergelegd dat het gewoon een defect in mijn immuumsysteem. En dit defect zorgt er ook voor dat deze wellicht wat over enthousiast negatief reageert op iets nieuws terwijl er geen reden is tot "gevaar". Maar wel weer reageert als ik met dezelfde stof in aanraking kom. Een soort RESET zou fijn zijn.

En heel eerlijk gezegd er zijn zoveel verhalen en ervaringen op internet over eczeem en allergie en de meesten die het in erge mate hebben hebben veelal alles al geprobeerd om het onder controle te krijgen. Het is gewoon lastig onder controle te krijgen.

En nu kwam H202 op mijn pad en de werking klinkt logisch en voor mij de moeite waard om te zien hoe dit voor mij gaat uitpakken.

gr

ell

 
@ell: dank voor je toelichting/ uitleg van je situatie. Ja eczeem/allergie kan allerlei oorzaken hebben: naast voeding, chemische reacties ook stress, trauma. Zoveel oorzaken die het kunnen triggeren.

Ff resetten...ja !wat zou dat fijn zijn! :D

 
Beste allemaal,

graag nog even advies voor de duidelijkheid,

inname een uur voor eten en inname 3 uur na het eten. Maar drinken zoals water en koffie met melk of thee is toch prima tussendoor?

Ik twijfel het meest even over de koffie ivm de melk.

ik hoor het weer graag.

groetjes

ell

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan