Grounded consciousness

Hier een vervolgartikel van Mike Adams dat ook al zo goed is:

http://www.naturalnews.com/034611_consciousness_awareness_2012.html

Quote:
After years of studying and teaching nutrition, the pattern is obvious: People who live on low-vibration foods (junk foods, fast foods and processed foods) have diminished consciousness and impaired cognitive function. They tend to have narrow, selfish minds and are incapable of assessing information from a wide perspective. They live on microwaveable dinners, they drink diet soda, and they vote for whatever political candidate the media tells them to. They are, in essence, "zombies" who operate more as brainwashed consumers than conscious human beings.


Mike

 
Ik ben het helemaal met je eens in het stuk "spiritualiteit met beide benen op de grond".

Het is goed en leuk om te zien dat meer mensen, zoals Mike Adams, er over schrijven!

Erik

 
In dit artikel stelt Mike Adams zich extreem kwetsbaar op. Hij schrijft dat hij geleid wordt door een goddelijke kracht, met als missie om het leven te beschermen. Je kunt dit op twee manieren opvatten: of hij heeft gelijk en hij begeeft zich op een hoger spiritueel pad, of hij heeft een God-complex en is nu helemaal de weg kwijt. Ik heb het artikel gelezen en ik ga met Mike mee: hij heeft een unieke missie en voert deze naar beste eer en geweten uit.

Ik weet dat er hier ook criticasters zijn en die zullen ongetwijfeld neigen naar de gedachte dat Mike Adams lijdt aan grootheidswaanzin. Ik zal je een geheimpje verklappen: ook ik voel me geleid door een hogere kracht en ook ik ben al meerdere keren beschuldigd van narcisme, grootheidswaanzin, psychotisch zijn, enz. Kortom, ik voel me verbonden met Adams. Ofwel we zijn allebei even gek, ofwel we bewandelen daadwerkelijk een goddelijk pad. Het ligt aan jouw bewustzijnsniveau aan welke gedachtengang je wil verbinden.

Mike

 
Gekte en genialiteit ligt dicht bij elkaar. Jij bent tenminste bereid om je erin te storten wat er ook gebeurt. Dus ik heb er respect voor, hoewel ik niet altijd dezelfde mening heb, maar dat lijkt me ook niet nodig.

 
Ik heb ook ambities, waarvan iedereen me voor gek verklaard en zegt dat dat niet mogelijk is. Ze zullen er nog wel achter komen dat het dus wel zo is.

 
Van mij mogen alle Mikes hun inspiratie halen waar ze willen ;-). Wie ben ik om daar een mening over te hebben?

 
Haha, volgens de test ben ik NIET van deze tijd!!! de pijl staat praktisch helemaal rechts, bij niet normaal, nou ja zeg ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan