Groene Vrouw

evertyankees1

New member
Zo, wat is de Groene Vrouw snel op haar teentjes getrapt zeg. Op dit schrijfsel had ik gereageerd:

Mijn reactie:

Jij bent helaas erin getrapt. Voor een uiteenzetting van de feiten verwijs ik je hiernaar.

Zoek daarbij even op de naam “Kaayla Daniel” en je ziet welke berichten aan haar gerelateerd zijn. Kaayla Daniel is trouwens nooit op het aanzoek van Dave Wetzel in gegaan om zelf langs te komen en alles te testen:

https://brittshealthtips.com/2015/0...about-green-pastures-fermented-cod-liver-oil/

Dave Wetzel (Green Pasture) heeft een analyse laten doen door Dr Jacob Friest:

http://www.greenpasture.org/ferment...min-a/scientific-analysis-of-dr-jacob-friest/

Kaayla Daniel is niets meer dan een leugenaar en wordt betaald door Corganic/Rosita. Lees alles even door en herzie je artikel aub. Dat zou wel zo netjes zijn. Even de feiten noemen en niet een nep onderzoek aanhalen van Kaayla Daniel.

En daarna nog even de reactie van Dave Wetzel geplaatst daar. En aangegeven dat mijn bijdrage waarschijnlijk toch niet wordt geplaatst. Wat dus ook klopt. Omdat ze niet tegen feiten kan en daar niet op in wil gaan plaatst ze maar het volgende:

Beste Evert,

Je reactie is helaas verwijderd vanwege taalgebruik + een manier van spreken en insinueren die ik niet tolereer op mijn pagina. Jammer, want er stond vast veel interessante informatie onder de links die je postte. Je hoeft hier verder niet meer te reageren, die kans heb je verspeeld door je zo beledigend te uiten. Vervolgreacties zullen verwijderd worden. Blijkbaar voelde je dat zelf ook al aankomen, gezien je reactie “ik ben benieuwd of je mijn bericht zult plaatsen”. Nee, dat doe ik inderdaad niet; maar dat heeft niets te maken met de inhoudelijke informatie en alles met je beledigende manier van communiceren.

Misschien iets om in het vervolg rekening mee te houden als je informatie wilt delen: de manier waarop maakt uit. Overigens mag je ervanuit gaan dat ik ook mijn eigen research gedaan heb en er dus niet, zoals je zo subtiel verwoorde, “ingetrapt ben”.

Omdat ik niet houd van censuur, voor de andere lezers: Evert was het niet eens met de informatie die ik hier deel en maakte dr. Kayla Daniels uit voor leugenaar. Dat mag, maar dan wel op een normale manier – en zijn tone of voice was niet bepaald vriendelijk te noemen.

Mijn reactie die ik daar niet meer kan plaatsen: Niet serieus te nemen die vrouw. Zodra de feiten niet aan haar kant staan gaat ze het maar over de toon hebben. Die wat mij betreft gewoon zegt waar het op staat.
 
Ik weet het, ik heb het jaren geleden al met haar aan de stok gehad. Bovendien heb ik op 6 augustus jl. nog de vloer aangeveegd met haar hier.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan