green pasture ( skate liver oil) niet te verkrijgen ?

Zonne

New member
Grrrrrr krijg ik net heel lief via dit forum skate liver oil en butter oil thuis gestuurd om eens te proberen...... en dan is het nergens in nederland te verkrijgen om zelf te gaan kopen ! Of kijk ik nu helemaal verkeerd ??

 
Ik zie bij www.vitavie.nl de capsules nog wel staan. Ik kan geen link maken vanaf mijn tab (weet niet hoe dat moet...), maar als je hier kijkt zie je het wel staan.

 
opperdepop...............klopt als een bus :)

ik heb ook weer de capsules omdat iedereen alles op eet :)

 
Is regelmatig niet op voorraad, even bellen, ze weten meestal de termijn wanneer het er weer is. Ik kon afgelopen keer mail sturen en kreeg antwoord wanneer het binnen was

 
Dan zal ik even mailen.

Zijn er geen andere verkoopadressen ? ook niet handig !

edit ; bij qnaturals ook niet op voorraad......

 
ik had al mail terug van qnaturals, pas over 4 weken is de skate liver oil weer vekrijgbaar bij de green pasture dus dan ook pas bij qnaturals

Echt niet handig dus. Gaat dat altijd zo ?

 
Ligt niet aan de Nederlandse leveranciers, maar aan de Amerikaanse. Die vinden de Amerikaanse markt belangrijker om te bedienen dan de Europese.

Mike

 
Als dit dan vaker voorkomt, is er dan niet iets mogelijk vanuit de weston price foundation zelf om dit op te lossen voor de europese markt ? Geen idee of dat mogelijk is hoor !

 
Ik heb deze week nog de levertraan+boterolie (chocolade smaak) gehaald bij Ergomax. De kaneelsmaak was op.

Smaakt niet verkeerd, maar of de chocolade nou zo gezond is?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan