grandulars

cham, het zijn dezelfde :wink: . Ik kan niet bestellen bij de roode roos, want ik heb geen verwijzing van de dokter.

Brian

 
Als je specifiek de bijnieren wil supplementeren is adrenal de goedkoopste optie. Anders is die ook goed te gebruiken als je hypofyse en pijnappelklier erbij wilt lijkt me.

Brian

 
Zie genoeg goedkope opties wel in het buitenland, maar ook met PayPal opties.

Snap het probleem dan niet van het niet kunnen bestellen bij deroderoos eigenlijk?

Ok wie weet ooit in de toekomst om te overwegen.

 
Inderdaad moet je een recept hebben van een arts. Dan kun je 2 jaar lang bestellen.

Misschien aan de huisarts vragen?

 
@ Jordy, bedankt voor de tip. Het is idd geen probleem om bij de rozeroos te bestellen maar ik kwam deze pas later tegen nadat die van Biotics al was besteld.

@ liesje, op recept?? Dit snap ik even niet.

 
Ga maar bestellen bij De Roode Roos. Dan zie je dat je daar niet kunt bestellen. Tenzij je iets van een arts hebt. Dus schrijft een arts een recept dat je bv Adrenal nodig hebt en daardoor kun je 2 jaar lang van alles bij hen bestellen.

Je kunt wel alvast uitzoeken wat je daar zou willen kopen. Ik doe het via een orthomoleculair arts maar de huisarts zal ook wel goed zijn.

 
cham graag gedaan.

Ben benieuwd naar de ervaringen met dit product.

Ikzelf ben nu sinds kort met de Adrenal bezig met 100mg :p

En misschien een domme vraag,maar wat is de term veggie caps? vegetarische bullshit gelul? :p

 
@Jordy, ja ben ook benieuwd naar de ervaringen idd.

En kan je al wat zeggen over de adrenal?

 
http://www.forresthealth.com/HRF-Thalamic.html

Amount per Serving

Vitamin C (Ascorbic Acid) 200 mg

Hypothalamus ABGland Bovine 150 mg

Pituitary Glans ABGland Bovine 150 mg

Adrenal Gland ABGland Bovine 180 mg

Brain Gland ABGland Bovine 60 mg

Pineal Gland ABGland Bovine 20 mcg

Papain (16000 FCC) 40 mg

2potjes kom neer op 25,60Dollar [120Capsules totaal]

1Potje Adrenal bijnier van vitamientje [120Capsules] kost vrijwel hetzelfde.

Daarnaast bevat bovenstaande potje nog meer Adrenal bijnierextract ook.

Is het in Nederland gewoonweg belachelijk duur of is de kwaliteit van de ingrediënten van de bovenstaande potje slecht?

Enigste wat ik mij kan bedenken is dat de Bijnierextract niet van grasgevoerde koeien is.

Zal dat nog eens navragen.

En Cham kan er nog weinig over zeggen, maar ik wacht het met spanning af ;)

 
Ja dat scheelt idd erg veel. Het aanbid van grandulars in Amerika is enorm.

Het zou idd kunnen dat het niet van grasgevoerde beesten is.

Laat je het weten als je het hebt nagevraagd?

 
Ja ben een beetje huiverig bij deze prijs en hoeveelheid extracten.

Zal het zeker op termijn laten weten.

 
Quote:
Enigste wat ik mij kan bedenken is dat de Bijnierextract niet van grasgevoerde koeien is.



Ik kan nog wel wat meer bedenken.

Ten eerste is het niet van koeien maar van lammetjes:
Quote:
Derived from lamb, contains no beef antigens


De opgegeven hoeveelheden ingrediënten zijn in 'amount per serving' en 1 serving is in dit geval 2 capsules.

Dus in 1 potje zit 30 X 180mg adrenal glandular = totaal 5400mg adrenal extract.

In die van nutricology zit 150 st a 100 mg = 15000 mg adrenal extract.

Dus voor dezelfde hoeveelheid adrenal heb je ongeveer 3 potjes nodig.

3 x$12,80 = $ 38,40 = ongeveer 28,44 euro

Daarbij zit er magnesium stearate in...

 
Ok bedankt voor de berekening ;)

Alleen zitten er in dat potje van de link natuurlijk wel veel extracten in, alleen dan weinig kwa dosering als je het zo bekijkt.

Voorlopig maar op de Adrenal houden ben net begonnen.

 
Weet iemand of er foetaal/embryonaal materiaal in glandulars wordt gestopt? Ik dacht altijd dat het van slachtafval afkomstig was, maar heb laatst gehoord dat er embryonaal materiaal wordt gebruikt, dus van koeien die geslacht worden als ze drachtig zijn of pas geboren dieren. Toen ben ik een beetje gaan zoeken en kwam dit tegen:

Quote:
When Biotics Research Corporation developed the first mobile laboratory to respond to environmental contamination requiring a rapid assessment of possible chromosomal damage, fetal calf serum was required to culture of human cells. When the supply of fetal calf serum became limited due to increased demand by biotech firms, Botics Research had to examine newborn calves as an alternative source. Serum isolated from these animals tested at the National Institutes of Health matched the quality of fetal calf serum. Therefore, using newborn calves as a source of high quality glandular tissues followed naturally from this research.



http://www.dcnutrition.com/miscellaneous/Detail.CFM?RecordNumber=203

en dit:

http://www.bioticsnw.com/content/neonatal-glandulars-another-first-biotics-research

en hier:
Quote:
Some companies only use the glands from newborn animals.



http://digitalnaturopath.com/treat/T1665.html

Ik heb niet kunnen vinden welke bedrijven er nog meer hele jonge dieren gebruiken behalve biotics, maar vind dit zelf wel bezwaarlijk.

 
Gatver dat vind ik zeker bezwaarlijk, heb van Biotics een.multigland maar als het op deze manier wordt gemaakt hoeft het van mij niet. Heb er overigens verder nooit van gehoord. Hoe ben je dit op het spoor gekomen?

 
Ik hoorde dit bij een lezing over de schildklier, waar ze het over de glandulars hadden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan