graag advies voor iemand met o.a agina pectrisklachten.

(Dit zijn meestal de laagste die worden gegeven en meestal niet genoeg probeer er wat ruim boven te gaan zitten en leg ze naast de onderzoeken op het net)

In dit stukje heb ik het over de vitaminen .Artsen geven vaak een bodemwaarde ,maar als je het vraagt ook een topwaarde je moet als waren daar tussenin dus zitten.

 
Cayenne peper helpt tegen stolsels in het bloed .

En een grote dosis vitamine C kan ook geen kwaad .

Verder magnesium ,aminozuren en Q10 is zeker geen overbodige luxe ,dit alles gebruikt mijn vrouw ook .

 
Pulsar,

Een heel verhaal, ik ben blij dat jullie zelf de teugels weer in eigen handen hebben genomen.

Dierlijke verzadigde vetten zijn ook heel goed voor hart en vaten. Ook kokosolie (ongeraffineerd/eerste persing/extra vierge).

Verder zuivel, roomboter, eieren (cholesterol).

Ga voor meer ijzer a.u.b. geen ijzerpillen slikken maar ga orgaanvlees eten o.a. lever, dat bevat ook veel vetoplosbare vitamine C.

Ongeraffineerd Keltisch zeezout is goed voor stabilisering van de bloeddruk. Je kunt het over het eten doen en je kunt in vloeibare vorm tot je nemen: doe 1/3 zout in een potje en vul de rest aan met water. Roer het goed door. Doe hiervan 1 theelepel in een glas water. Drink dit 's ochtends na het opstaan en 's avonds voor het slapen gaan. Het gaat veel voor jullie betekenen.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan