Goud, zilver en andere edelmetalen

simone

New member
Ik denk er ineens aan dat het dragen van goud, zilver, platina enzovoorts ook ongezond kan zijn omdat ik veel neven en ooms in de famillie heb die dat als beroep hebben en dus veel met goud bezig zijn en dus ook met het bewerken, smelten etc.

Het lijkt me geen gezond beroep omdat ik vaker heb gezien waar ze het goud of zilver in dompelen en dan weer mbv een bepaalde gas verhitten en nog veel meer van de gekke vloeistoffen.

Dat gaat toch ook in het goud of zilver zitten?

Normaal gesproken is goud, zilver en ook aluminium natuurlijk in onbewerkte vorm en ook gezond. Aluminium zit ook van nature in groente en fruit en in de grond en de grootste gedeelte van de aardkorst bestaat uit aluminium.

Mischien een gek onderwerp maar hebben er nog meer mensen bij stilgestaan of ben ik de enigste?

 
Haluk,

Nee daar heb ik nog nooit bij stilgestaan.

Maar ik weet dan ook niet af van de procedure waardoor bijv. een ring tot stand komt.

Jij geeft aan dat ze het in een goedje dompelen en gassen gebruiken, wist ik ook niet.

Maar hoe zijn die neven en ooms er aan toe qua gezondheid?

 
Een oom van mij, echt een vakman qua edelmetalen en al ruim 45 jaar of nog meer in het vak heeft al kanker gehad en nog veel meer kwalen die hem nu nog achtervolgen.Zeg niet dat het alleen maar hier aan zal liggen maar toch. Het is niet gezond wat ik gezien heb en dat zal zeker voor deze beroepen wereldwijd gelden vooral als je er dag in dag uit mee bezig bent en dan nog de mensen die het bewerkte edelmetaal aan hun oren, in hun neus, om hun nek of ergens anders dragen of in hebben.

Mijn neven qua gezondheid is nog niet veel van te zeggen omdat zij nog niet zo lang in het vak zitten als mijn oom maar sommigen onder hen toch wel zo'n 20 jaar en ja hoge bloeddruk komt ook bij hen voor.Nog niet bij stilgestaan.

Dit is een topic waar we nooit bij stilstaan omdat het onschuldig lijkt maar in de categorie amalgaam vullingen past omdat het een soort zelfde werking kan hebben.

Correct me if I'm wrong.

 
ja ik las over iemand die zichzelf dagelijks injecteerde met colloidaal zilver (oraal hielp niet) en die ziet zichzelf nu beter en beter worden (had last van de ziekte van lyme).

 
Wanneer ik een blokje 99.999 goud vast heb voel ik dat heel sterk. Zeker wanneer ik het op m'n hart leg. Heerlijk!

dit kun je bv kopen bij koopgoud.nl of een gram is te koop bij amsterdamgold.com

Goud is HET middel om tussen dimenties te chiften.. Daarom dat de anunaki en consorten dit spul willen hebben.

 
Goud en zilver zijn edelmetalen, oftwele zwakke reductoren.

Scheikundig wil dat zeggen dat ze (bijna) geen verbindingen aangaan met andere stoffen. Ik denk dus ook dat ze beiden niet giftig zijn. Ter vergelijking: wanneer je goud in kwik legt, lost dit hier in op. Kwik wil juist wel verbindingen aangaan met van alles en nog wat, wat maakt dat het zo giftig is.

 
Waar goud en zilver in word gedaan na het solderen ervan is borax poeder opgelost in warm/heet water om het weer schoon te krijgen. En er wordt gebruik gemaakt van speciale soldeer allen weet ik niet wat daar precies in zit. Ik heb een jaartje een cursus edelsmeden gedaan en hoop dit eigenlijk nog weer eens op te pakken.

 
@cham, de mensen die ORMUS goud hebben gebruikt schijnen 'in the moment' te blijven hangen voor een periode. Superconcentratie dus, waar je eerder last van hebt dan dat je er baat bij hebt.

De andere ORMUS elementen (Magnesium, Calcium, Cobalt, Nikkel, Koper, Ruthenium, Rhodium, Palladium, Zilver, Rhenium, Osmium, Iridium, Platinum, Kwik) zijn ook goed bruikbaar en hebben bij veel mensen al bijzondere resultaten opgeleverd.

Ik ben aan het kijken of ik het zelf kan maken.

 
@cham, hoezo kun je daar rijk mee worden? Met het verkopen van die flesjes bedoel je? Tja, ik vind USD 90 ook best veel voor 50 ml. Maar ja, daar zit vol goud in.

De mensen die het maken doen dat niet om rijk te worden.

 
@vrysuyver,

Bedoelde het niet al te serieus.

Geloof idd in de juiste intentie ervan.

Succes met het maken!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.888
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan