Goedemiddag

eeli

New member
Hee, wat leuk om hier weer een aantal bekenden van het Gapsforum te treffen. Ik voelde me al wat eenzaam :)

Leuke interessante topics over gezondheid !!

Ik noem mijzelf hier Albert i.p.v André, ontdekte dat ik het toch niet altijd prettig vond te weten dat er mensen die mij kennen meelezen ( belangstellend)

 
Ik ken meerdere van jullie bij de echte naam. Geen probleem hoor! Ik heet hier ook fatsnotbad, wat trouwens een waarheid als een koe is! 8)

Mike

 
Hoi Albert,

Welkom! En ik wilde je vragen, over welk gaps forum heb je het? Via gapsdieet.nl is er geen forum (meer), maar het lijkt mij wel interessant om daar ook met mensen te kunnen wisselen van gedachten.

Bedankt en fijne dag!

Heleen

 
He Mike....hoe slim ben ik 8)

Hallo Heleen...nee het forum is net uit de lucht...helaas

dank voor je welkom...er zitten op dit forum best een hoop mensen die één en ander weten over Gaps..dusss

Albert

 
En Gerrit leest ook nog steeds mee...

Heleen, als je de behoefte hebt om een topic over GAPS te starten, ga je gang!

Mike

 
Gelukkig leest Gerrit gewoon mee hoor, maar ik kan mij wel voorstellen dat hij even voor gezin en vrije tijd kiest....stress vermijden, erg belangrijk.

En Albert, doe je zelf niet te kort, ik las eerst(en was niet de enige) Fat snot bad ( en dan niet in het engels uitgesproken.

 
Nou het gaat mij niet persoonlijk om GAPS, maar ik ken nogal wat moeders met kinderen die mijns inziens goed zouden tieren op GAPS. En nu stellen ze wel vragen en dergelijke, maar ik ben wel benieuwd naar NL ervaringen op dit gebied. Wat die amerikanen kunnen, kunnen wij beter, toch? ;-)

Zo een doende...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan