Goed nieuws osteopanie

Chantie

New member
Wauw, goed nieuws ! Ik kreeg vandaag mijn uitslag van de dexa, deze meet botdichtheid.

2 jaar geleden had ik osteopanie, voorloper van osteoperose ...was toen 37, 14,15 jaar niet ongesteld geweest, veeel cola light gedronken...geen vetten tot me genomen...... Kreeg medicatie van een 65 plusser...oef gelukkig reageerde ik zo heftig daarop, mijn lichaam wilde het niet en het voelde niet goed...met goede voeding begonnen, geen druppel cola light meer... Goede veel vetten! En wat bleek ....de uitslag was van 0,8 naar 0,1 gestegen v d heup en het bot verder van 0,7 naar 0,1! Wauw , stijgende lijn, het bewijs, zonder medici troep en met goede voeding!WAUW!

 
Ik eet al wel een jaar of 2 zoveel mogelijk kh arm en suikervrij maar zat niet hoog in mijn vetten..dat zit ik sinds begin dit jaar wp en sinds dien ook weer , na 15 jaar niet!, ongesteld..

En das weer goed voor de botjes...circle of live

 
Jeetje, Chantie dat zijn nog eens berichten, helemaal te gek. Ik ben hartstikke blij voor je en het bewijst maar eens te meer dat goede voeding er wel degelijk toe doet. Ga zo door meis.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan