GMO /GGO

Nou weet ik niet waar jij je appels haalt naief, maar hier worden ze gewoon nog bruin, meestal zijn ze al op voordat het zover is. Ik zie echter ook niet in waarom dit een rechtvaardiging zou zijn van genetische modificatie.
 
Jeffrey Smith stond van het begin af aan aan de frontlinie in de strijd tegen GMO's. Hier een gesprek dat Alex Jones had met Jeffrey Smith:



Mike
 
Jeffrey Smith over het positieve omslagpunt dat in Amerika is bereikt in de strijd tegen GMO's:



Mike
 
Hillary Clinton is voor GMO's:

http://www.naturalnews.com/045924_Hillary_Clinton_GMOs_biotech_industry.html
http://freedom4um.com/cgi-bin/readart.cgi?ArtNum=177067

K9y1LHy.jpg


Mike
 
Monsanto en Syngenta krijgen binnenkort het patent op diverse niet-patenteerbare planten:

http://govtslaves.info/monsanto-and-syngenta-about-to-receive-dozens-of-patents-on-unpatentable-plants/

Mike
 
De elite eet biologisch, terwijl ze GMO's op het bord van het 'gepeupel' dumpen:

http://govtslaves.info/hillary-clinton-endorses-gmos-while-white-house-meals-are-organic/

Mike
 
Hier ook nog een verhaal over Hillary Clinton:

http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/05/hillary-clinton-monsantos-nieuwe-reclame-poppetje/#.VWQSectFDIU

Mike, bij deze wil ik je even bedanken voor je grote inzet om ons de andere kant van het verhaal te laten zien.
Je doet goed werk.
Iedereen zal zelf het kwartje moeten laten vallen en dat doe je niet alleen door informatie te lezen maar om de informatie te laten bezinken en erover na te denken. Ik wist al veel, maar het kwartje is bij mij nu echt aan het vallen. Ik ga het 'waarom' van alles ontdekken. Daarover schreef je een tijdje geleden al, over spiritualiteit etc.
Ik heb me soms laten afschrikken door je directe toon. Maar je kunt mensen niet met handschoenen aan de waarheid laten zien. Uiteindelijk blijven die mensen over die bereid zijn je informatie aan te nemen.
Ga zo door.
Dorothé
 
Dorothe, dank voor dit grote compliment! Jij maakt nu onderdeel uit van een nieuw energetisch krachtveld, dat van een groeiende groep wakkeren die de slaap uit hun ogen aan het wrijven zijn. Ik voel de veranderingen. Zo voelde ik dat vanaf begin 2013 er een versnelling van de energie plaatsvond, dus dat 2012-verhaal bleek te kloppen. Deze energie was echter zowel positief als negatief en ik heb menige ruzie met zowel nieuwe als oude forumleden moeten uitvechten, inderdaad omdat ik geen tijd of zin had om met jan en alleman te lopen soebatten.

Deze lente is in alle opzichten een nieuwe lente, een nieuw begin. Er is wederom iets veranderd in de energie en deze keer overheerst het positieve! Waar ik voorheen moest vissen naar complimenten krijg ik ze nu vanzelf, omdat mensen nu pas beginnen te beseffen wat voor goed werk ik hier dagelijks verricht. Het is inderdaad het vallen van het kwartje. Ook deel ik nu vaker complimenten uit, bijv. naar jou of forumlid SK, omdat jullie oprechte interesse vertonen. Het is een verademing om nu eens niet met forumleden te maken te hebben die mij aanvallen als boodschapper omdat de boodschap hen niet bevalt!

Op deze manier versnelt ook hier de energie, omdat we niet voortdurend afgeremd worden door negatieve elementen. Ik moet er bijna aan wennen dat steeds meer mensen gewoon snappen waar ik mee bezig ben en zich achter mijn werk scharen, telkens verwacht ik weer een of andere klojo maar ze blijven gelukkig uit en het is super rustig en constructief hier sinds de hack! We hadden nog wel de mevrouw met de hagelslag en die mafkees met zijn/haar Jozef Rulof maar dat was gelukkig allemaal van korte duur.

Bij deze dan ook de complimenten terug naar jullie, het is veel prettiger werken zo!

Mike
 
Door dit forum en dus door jou, ga ik zelfs begrijpen dat mijn huidig werk een goed doel heeft (voor mij). Nl. de wereld van commercie inzien en de
klanten die hier lekker (!) intrappen. De manier hoe met werknemers in zulke bedrijven omgegaan wordt en de agenda 21 op klein niveau. Ze kunnen beter op de voordeur de spreuk: 'Arbeit macht frei' hangen. MAAR, als ment dit doorziet en niet meer eronder lijdt, kan men het goed dragen en is het zelfs interessant om deze dingen te zien. Ik zie ze dus uit eerste hand.
Fijn dat doorblikken en het maakt het werken veel luchtiger.
 
Een breder perspectief geeft inderdaad meer relativeringsvermogen. Je bekijkt de dingen meer op afstand en wordt een goede observator. Verandering komt van binnenuit, dus het is goed om actief deel te nemen aan de maatschappij. Toch denk ik dat er voor jou wel degelijk iets beters in het verschiet ligt!

Mike
 
Ja, zeker. Daarom ga ik hier, op mijn huidige werk, door. Ik wil nl. niet werkeloos worden, dan zit ik in een meer netelige situatie. Deze week hoor ik of ik een vast contract krijg of eruit moet. Ik wil liever vanuit een baan naar een andere functie gaan en niet omdat een of ander werkbureau een 'goede' baan voor mij op het oog heeft.
Ik weet wat ik wil en werk daaraan.
En weet je wat, ik zal het krijgen. Ik houd niet op om hiervoor te gaan.
:)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.521
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan