Globalisten & Cultureel Marxisme

T7vtbj5z4k02iwavp0glgrpu72iqzi6by.jpg


Mike
 
Brits ziekenhuis maakt taal op geboorteafdeling genderneutraal: ‘mensenmelk’
https://www.ad.nl/gezin/brits-ziekenhuis-maakt-taal-op-geboorteafdeling-genderneutraal-mensenmelk~a8e35663/

Mike
 
Norman Cousins said that 'History is a vast early warning system.' What are the signs that you may need to leave a nation or state? Douglas Kruger, author of several books on wealth. and poverty, provides some of the roadsigns.

 
En waar wou je dan naartoe als je je boeltje pakt? Er wordt een wereldwijde dictatuur uitgerold. Tanzania leek een uitweg, maar nu niet meer, ze hebben de president vermoord. Elke uithoek die nu nog veilig lijkt kan dat morgen al niet meer zijn. Bloom where you are planted, bloei op waar je wortels zijn. Er is een reden waarom je bent waar je nu bent, maak er iets moois van. Vluchten is niet het antwoord, we hebben moedige mensen nodig, geen wegrenners.

Mike

 
En waar wou je dan naartoe als je je boeltje pakt? Er wordt een wereldwijde dictatuur uitgerold. Tanzania leek een uitweg, maar nu niet meer, ze hebben de president vermoord. Elke uithoek die nu nog veilig lijkt kan dat morgen al niet meer zijn. Bloom where you are planted, bloei op waar je wortels zijn. Er is een reden waarom je bent waar je nu bent, maak er iets moois van. Vluchten is niet het antwoord, we hebben moedige mensen nodig, geen wegrenners.

Mike
ja, zo zie ik het ook. Een van de bewoners van huis van dochter is het niet eens met allerlei maatregelen, net als ik, maar de moeder wil haar zoon daar weg halen omdat ze denkt dat ergens anders beter is. Ik denk dat we het op de plek zelf moeten oplossen. Vandaag had ik een kleine overwinning, een medewerker zo ver gekregen die zei, ik denk dat ik die mondkap toch maar niet meer moet doen. Lijkt toch niet zo gezond.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan