Globalisten & Cultureel Marxisme

Je frequentie verhogen is de enige manier om je tegen het woke geneuzel te beschermen. Denk maar aan de Adelaar met die kraai op z’n nek. Verzetten moet je niet willen, dat is een nutteloze energie van duwen terwijl je beter kunt meeveren en erboven staan. Niet door weg te kijken maar wel door je focus te verleggen naar mensen die op hetzelfde niveau zitten. Makkelijker gezegd dan gedaan en lukt mij ook niet altijd. En met hetzelfde niveau bedoel ik niet mensen met dezelfde mening en denkwijze, aan meepraters hebben we niets. Juist de mensen met een andere blik daar kun je veel van leren. In een team wil je ook niet dezelfde meningen en werkwijzen hebben. Juist de diversiteit is wat ons als mens krachtig maakt. En dan bedoel ik een ander soort diversiteit dan waar D666 en GL het over heeft.
 
Dit is zo te zien een pop. Maar dit zal heus wel in het echt gebeuren ergens in duistere labs.
Heb iemand in een podcast dat (o.v.v. geen enkel bewijs) horen zeggen over MS13. Geen ziel. Totaal geweldadig. Gekweekt met weglating van een paar chromosomen. Net zoiets als de Orcs in Lord of the Rings.
 
Gevalletje sexuele intimidate? Aangifte doen?

Deze kanJustitie niet aan zich voorbij laten gaan: verspreiden van sexuele beelden heeft grote gevolgen voor vrouwen met een migratieachtergrond.

Waar is de Mobiele Romeo Eenheid nou?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.414
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan