Globalisten & Cultureel Marxisme

Feministisch schuldcomplex. Afleiding van daadwerkelijke problemen en oplossingen.
 
Scott maakt GEHAKT van zwakke mannnen in deze podcast:

I'm listening to BardsFM | Fishers of Men - 20210714 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-vrzp7-108cd84

Revelation 3:10: Because thou hast kept the word of my patience, I also will keep thee from the hour of temptation, which shall come upon all the world, to try them that dwell upon the earth.

Arie
 
Laatst bewerkt:
Scott maakt GEHAKT van zwakke mannnen in deze podcast:

I'm listening to BardsFM | Fishers of Men - 20210714 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-vrzp7-108cd84

Revelation 3:10: Because thou hast kept the word of my patience, I also will keep thee from the hour of temptation, which shall come upon all the world, to try them that dwell upon the earth.

Arie
Cool, ik ga hem luisteren!

Mike
 
Hier beelden van hoe Rotterdam er vroeger in 1930 uit zag, ik deel dit gewoon puur wegens de schoonheid in vergelijking wat voor een verschrikkelijke nihilistische betonblok-stad het nu geworden is:

Kevin
 
Weer datzelfde domme, primitieve gedoe onder zwarte mensen. Ze maken elk racistisch vooroordeel waar.. Achteraf niet gaan lopen janken over 'racidme' want hier wil ik echt niets mee te maken hebben!

Mike
Onze huisdieren zijn nog slimmer, sorry hoor. Rare cultuur
 
Hier beelden van hoe Rotterdam er vroeger in 1930 uit zag, ik deel dit gewoon puur wegens de schoonheid in vergelijking wat voor een verschrikkelijke nihilistische betonblok-stad het nu geworden is:

Kevin

Goed voorbeeld en dit is niet alleen in Rotterdam natuurlijk. Kijk maar eens hoe oude gebouwen, kerken en kathedralen er vanbinnen en buiten uitzien in het buitenland. Mooi bewerkt enzo met prachtige materialen en technieken/ kennis die we niet meer bezitten. Fysieke degeneratie (zie topic) zal vast invloed hebben op onze mentale degeneratie. We hebben gewoonweg de kennis niet meer terwijl informatie overal verkrijgbaar is. Maar ja een zak chips is goedkoper dan een boek.
 

nee die van de belasting zijn goed bezig, zwartwerker, daar voel ik mij zelfs door aangesproken, (soms dan)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.158
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan